Cuneax Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Eden er endelig ute av beta. Ny utgave av XBMC er tilgjengelig nå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 "Støtte for (...) den nyeste versjonen av Apple TV" Er Apple TV 3 jailbreaket allerede? Jeg forstod det sånn at dette ville ta en del tid. Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Nei ATV3 er ikke mulig enda. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg har brukt XBMC en stund og er godt fornøyd. Det jeg savner er støtte for HD-lydformatene, men hvis jeg har fortstått det riktig så er det avspilleren XBMC bruker som ikke støtter disse formatene enda. Det jeg derimot liker er støtten for å spille av full blu-ray, dog rippet til harddisk (ISO/videomappe). Brukte Aeon Nox-skinnet en stund, men nå bruker jeg Quartz, ett ATV-inspirert skin. Det er veldig minimalt, så det kan anbefales for de opplever treighet når de blar gjennom videoer/musikk/bilder/whatever. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://voxcommando.com/forum/index.php?PHPSESSID=s6rp6ll96cut4jffg76b8uq2m0&topic=479.105 Wanilton har lagt ut 24 mars, Eden final med hd lyd support (bitstreaming). Har brukt hans beta 3 + hd lyd og den fungerer utmerket på min htpc med Gforce 430 til pioneer lx 81. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Nei ATV3 er ikke mulig enda. Æsj . Nettet her på jobb lot meg ikke sjekke på XMBC sine sider selv. Da blir det i alle fall ikke noe ATV3 helt enda, til det er XBMC alt for viktig. Endret 26. mars 2012 av Zlatzman Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 laster ned xbmcbuntu buntu nå. skal fortelle om det funker bra på a6-3500 straks =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 dette kaller jeg ikke gode første inntrykk. lyden måtte jeg manuelt konfigurere så den fungerte. men fikk 5.1 hdmi og passthrough til å funke. vsync fungerte ikke. og smb fikk jeg ivertfall ikke til å fungere. connection timeout. selv om jeg putta inn ip share bruker og psw manuelt, fungerte det ikke. katastrofalt å lansere denne som stabil. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) smb fungerte fint hos meg i alle fall.. xbmc installert på win7 og shares liggende på ubuntu-boksen edit: Dette var vanlig .exe-install, ikke usb-boot Endret 26. mars 2012 av Xander^ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 ganske stor forskjell på xbmcbuntu og xbmc@windows. =) Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 ganske stor forskjell på xbmcbuntu og xbmc@windows. =) Hva er hovedtrekkene på forskjellene med XBMC på disse plattformene?(har ikke selv testet programvaren, så jeg spør av nysgjerrighet) Lenke til kommentar
soglend Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) i svarte??!! "Ny utgave"?? har brukt Eden 11 i flere mnd. Har ikke lest gjennom alt, men kan ikke skumlese at det er en ny beta-utgave det er snakk om.. jaja hw.. edit: leste ikke overskriften tydelig nok visstnok.. :-s jaja, meg selv Endret 26. mars 2012 av oglend Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 dette kaller jeg ikke gode første inntrykk. lyden måtte jeg manuelt konfigurere så den fungerte. men fikk 5.1 hdmi og passthrough til å funke. vsync fungerte ikke. og smb fikk jeg ivertfall ikke til å fungere. connection timeout. selv om jeg putta inn ip share bruker og psw manuelt, fungerte det ikke. katastrofalt å lansere denne som stabil. Xbmc (eden) har vært stabil siden andre beta. At du ikke klarer å fikse Smb gjør ikke et program katastrofalt. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) ganske stor forskjell på xbmcbuntu og xbmc@windows. =) Hva er hovedtrekkene på forskjellene med XBMC på disse plattformene?(har ikke selv testet programvaren, så jeg spør av nysgjerrighet) ingen veldig synlige, men hele det underliggende systemet. dvs at om du allerede har ubuntu som er ferdig konfigurert og ububugget så vil xbmc@ubuntu sikkert fungere som det skal. men som live produkt (som jeg testet det) fungerte veldig få ting som det skulle. testa på laptopen min med nvidia optimus, på den starta ikke xorg engang. og på a6-3500 så var det dårlige drivere som var skyld i de mest alvorlige problemene, for jeg hadde klart å konfigurere smb til å funke ( /etc/smb.conf? ). men i windows der begge plattformene mine funker som det skal, funker også xbmc. Endret 27. mars 2012 av kjeLL// Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg lasta ned igår med XBMC tracker - ala apt-get install xbmc Det funka nydelig men XBMC kræsjer når jeg starter en film i NRK Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Plex er så mye bedre imo vil ikke si hvorfor jeg synes det, men det er derfor vi kan si slikt på verdensveven! Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://voxcommando.c...0&topic=479.105 Wanilton har lagt ut 24 mars, Eden final med hd lyd support (bitstreaming). Har brukt hans beta 3 + hd lyd og den fungerer utmerket på min htpc med Gforce 430 til pioneer lx 81. Mkay, kult. Skal sjekke det ut i ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå