ZaPPoX Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har et GF4 Ti 4800 se (MSi) så jeg kjører på 594/311 MHz... problemet er at i GTA3 er ytelsen helt RÆVA kjører på 1024x768x32. Kjører samme instillinger i Vice city, der går det helt fint... I alle andre spill virker det også bra... :-? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har det samme problemet. Men det er gta spillet som er sånn. Har sett det på flere maskiner og det uten GeForce 4 Så det er ikke skjermkortet etter min mening. Men det kan hende at ejg tar feil Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ytelsen i GTA3 er vesentlig værre enn i Vice City, dette er så vidt jeg vet på grunn av dårlig optimalisering av grafikkmotoren i GTA3. Et eksempel er at bilene rundt i byen blir "værende" mye lengre enn nødvendig, lenge etter at du ikke kan se de lenger. Trenger ganske rask CPU og en haug med minne før du kan kjøre GTA3 lenge og skikkelig raskt hele veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå