Holmgr3N Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hvordan legger man inn bildene man har tatt med T610 inn på PC'n? Må jeg kjøpe en kabel ellerno? Har ikke så fryktelig mye greie på dette her.. Er det noen som kan hjelpe så hade det vært fryktelig fint Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du kan overføre de til pcn via bluetooth, ir eller mail. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Åssen gjør jeg det da? Må jeg legge inn noe på pcn for å kunne sende via ir eller bluetooth? Fikk bare opp forbindelse mislyktes. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 du må jo ha enten ir port eller bluetooth kort/dongle på pc'en... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 okey, men nå har jeg prøvd å sende via e-post.. men det går heller ikke.... jeg har vært inne på netcom.no og fått innstillinger på e-post, men den vil ikke sende fordet, kan ikke kople til server tror jeg det var..... bruker hotmail... kan noen forklare hva jeg skal gjøre...? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg benytter denne MSI USB Bluetooth Key, BToes for å overføre til/fra SE T610 Fungerer knirkefritt og dermed er det bare å laste i vei. Url'en er til Komplett, men jeg mener å ha sett den adskillig billigere et annet sted. ( Mener det var her på forumet det var linket til en annen butikk). Yoda Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 ville heller kjøpt denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr selv om den er litt dyrere :wink: Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Men muligens kjøpt den fra ITbutikken heller, siden det var en enorm prisforskjell på akkurat denne varen mellom Itbutikken og Komplett :wink: MSI PC2PC-Bluetooth Transceiving Key Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå