andnet Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg ønsker å splitte skjermen (55") opp i 4 virituelle desktops, slik at jeg kan bruke 4 program i fullskjermodus samtidig. (f.eks firefox i F11 modus) Noen som vet om et passende software for dette? Har testet med GridMove/Maxto og noen andre tilsvarende programmer, hvor man får delt opp skjermen i flerer rammer som man kan utvide vinduet i, men jeg får ikke kjørt dem i fullskjermodus på denne måten. Endret 4. juni 2012 av andnet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde vært fint om du kom med litt mer informasjon i forhold til hvilket skjermkort du sitter på og operativsystem du bruker. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 I utgangspunktet er det en pc med windows 7 og ati radeon 5450 jeg prøver å få dette til på. Om det finnes bedre alternativer for linux eller andre versjoner av windows så tar jeg gjerne imot tips om de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå