John Schliemann Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Vår i luften Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Schliemann Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Det er hyggelig med kommentarer, og jeg kan bare beklage at jeg må vente til jeg har fem bilder inne før jeg kan gjøre gjengjeld. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 fin skarphet over det meste av hummlen, bra bakgrunn og grei plassering av motivet. ikke letteste typen bilder å få til dette, så dette er bra. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Likte godt bildet ditt - godt utført og med god tålmodighet fornemmer jeg. Humlen ser ut som den rene zeppeliner der den er foreviget med såpass lang lukkertid (i dette tilfellet) at den ser vingeløs ut God 4'er fra meg. Endret 26. mars 2012 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Godt og skarpt og fokus sitter på øyet som jeg synes det bør gjøre, kanskje noe smal DOF. Direkte sollys er ikke lett, men her har du klart å beholde detaljer med god margin i de lysere partiene likevel. Likevel synes jeg enten lyset har vært litt vel hardt eller at oppskarping er litt i overkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg