Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rygg/muskel-problemer som ikke går vekk

Anbefalte innlegg

Hei! I Januar hadde jeg en svært fysisk krevende oppgave på jobb.

Jeg løftet omkring 28kg gjentatte ganger.

Første tegnet på problemer var at musklene føltes som de var i brann viss jeg gjorde noe statisk og slapp.

Okei tenkte jeg. Dette har jeg jo kjent før.

Dette gikk bort etter 3 uker ca etter jobb.

Men noe er enda galt. Ryggen. Når jeg gjør repeterende oppgaver som selv ikke er tunge i det hele tatt, blir jeg sliten i ryggen på sidene.

Jeg har også mer knekk og stikkende smerte i ryggen (føles ikke som muskel problem) viss jeg gjør samme oppgave for lenge.

Jeg "har" vært en svært aktiv person på min arbeidsplass. Og elsker å jobbe hardt. Ikke for noen grunn at jeg har mistet 10kg på 2 måneder.

Jeg unngår nå arbeid som er tungt. Men alikevell blir jeg sliten. Eneste som hjelper er en natts søvn før smertene er borte.

Jeg føler meg som en helvettes pyse. Og nå enda mer som en fuckings pyse fordi denne uken nye problemer har oppstått. Venstre siden i mitt bekken har smerter. Jeg kjenner det litt hele tiden, føles som noe er ute av ledd. Men det er ikke i leddet.

Føler smerter i venstre siden når jeg letter vekten på foten.

Jeg burde jo gå til lege selvfølgelig. Men har angst for og snakke med autoriteter. Telefonsamtaler osv.

Jeg jobber på samme arbeidsplass. Anonym poster: 788bfb42d61009c5fb7a2e69cabf4290

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha pådratt deg isijas. Lammende smerter når du løfter beinet kan ihvertfall tyde på det.

Men det kan jo også være at du kan ha dratt av deler av et muskelfeste på hofta, det vil kjennes omtrent likt ut. Jeg tror uansett ikke at det er så mye og gjøre med annet enn å få en diagnose av legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...