Jann. Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Bruker: Jann. Deltagernivå: Kandidat, minimum 4 bilder i uken. Utstyr: Nikon D7000. Utfordring: Bilder i sort/hvitt. Etter litt om å men så har jeg kommet fram til att jeg blir å dele på fast og vidvinkel på denne festen, tar så og si aldri bilder i s/h - så Utfordringen blir å finne portretter og motiver i alle former i sort/hvitt, mot lyset og vår. Noe forandring fra det jeg egentlig tenkte orginalt. Endret 1. april 2012 av Jann. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Bilde #1 - "Giant leap" ISO 100, f/1.8, 1/8000s, manuel fokus Endret 8. april 2012 av Jann. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stemningen er mystisk. Man får til tross for en rimelig enkel komposisjon, følelsen av dybde. Likte det. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takker Kenneth! Ble litt stress i dag - så ja det ble en rimelig enkel komp her, men ble ikke så aller gale - liten følelse av så nært så fjærnt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Denne tråden hadde jeg ikke fått med meg enda, bra at du kommenterte på bildet mitt. Liker bildet i all sin enkelhet. Fint balansert, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takk for det bykatt! Det går så fint atte - ikke alltid man ser alle tråder. - Blir spennende å følge med din og di andres fester helt klart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Helt enig at det ble et fint og enkelt bilde med stemning. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Takk for det tom - Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Bilde #2 - "opsi daisy" ISO 100, 1/8ks , f1.8, 50mm Ble så fint påskevær i fjellet i dag så ble et derifra. Endret 8. april 2012 av Jann. 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Likte førstebildet godt. Behagelig å hvile øynene på. Dagens oste påskestemning. Skulle dog sett det eksponert et lite hakk opp. Endret 3. april 2012 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Likte førstebildet godt. Behagelig å hvile øynene på. Dagens oste påskestemning. Skulle dog sett det eksponert et lite hakk opp. Takker for det. Tja kan hende det, men for lyst hadde det ikke blitt bra heller. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Bilde #3 - Påskelys/liv ISO100, 50mm, f/6.3, 1/8ks Endret 8. april 2012 av Jann. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Fine svart-hvitt-bilder. Likte 2 spesielt godt, tatt på kornet det... 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Bilde nr 2 var veldig sjarmerende, men jeg la også merke til noen bokstaver i snøen bak - spennende! 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Bilde nr 2 var veldig sjarmerende, men jeg la også merke til noen bokstaver i snøen bak - spennende! Fine svart-hvitt-bilder. Likte 2 spesielt godt, tatt på kornet det... Takk, takk begge 2! - Ble litt i "farta" nr 2 ja, men bra synes jeg. Meste bilder tatt i farta blir som regel knallbra bare alt klaffer. Nr 3 ble ikke helt det store, kunne kanskje bli litt mere eks dog mere ville heller kanskje ikke blitt godt.. liten ting man må utforske å teste. Menmen kommer sterkere tilbake. Endret 8. april 2012 av Jann. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fine S&H-bilder. Liker også nr. 2 mest. God fölelse av rörelse og artige/morsomme detaljer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Fint førstebilde - fin blanding av skarphet og bløthet med månen i det fjerne. Morsomme påskebilder - med skulle gjerne hatt eksponeringen litt mer opp, så snøen ikke blir mørk grå. Men - artig med stemning - er skidressen forsøkt tatt på like opp ned som stavene, tro? Og hva er det det står i bakgrunnen? SAKUI (..) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan være enig i at #2 burde fått en oppjustering av eksponeringen. Men jeg synes det mørke uttrykket passet godt i #3. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Kan være enig i at #2 burde fått en oppjustering av eksponeringen. Men jeg synes det mørke uttrykket passet godt i #3. Takk for det tom, Skal se hva jeg kan gjøre med å justere det litt. Fint førstebilde - fin blanding av skarphet og bløthet med månen i det fjerne. Morsomme påskebilder - med skulle gjerne hatt eksponeringen litt mer opp, så snøen ikke blir mørk grå. Men - artig med stemning - er skidressen forsøkt tatt på like opp ned som stavene, tro? Og hva er det det står i bakgrunnen? SAKUI (..) Takker, sant den er litt mørk skal se om det blir bedre med en liten justering. Hehe ja synes det ble ett morsomt bilde, han begynnte langt der nede ved bokstavene som er skrevet i snøen - han hadde kjeldressen på seg rundt midjen, men etterhvert som han kom nærmere oss gikk han fortere og fortere til slutt ramlet buksa av og jeg å min søster fikk oss en real påskelatter Fine S&H-bilder. Liker også nr. 2 mest. God fölelse av rörelse og artige/morsomme detaljer. Takk, takk. Likte det godt, artig påskestemning. Fint med tilbakemeldinger om det enten er ris eller ros. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Bilde #4 - "Nesten vårtegn?" ISO 100, 50mm, f/1.8, 1/8ks 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå