Mr. Clean Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hei jeg har fått dilla på diablo nå også får jeg ikke spilt på internett! Kommer ikke inn på battlenet!! Kan noen hjelpe meg?!?!?! Står bare at jeg skal gå på www.battle.net/support/errormessages og der kommer jeg ikke inn!! :x Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ikke noe problem med å komme inn på de sidene, det gikk bare litt tregt Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 yo Kommer ikke inn på errormessages men den går bare rett inn på support!!! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 har du registrert din kopi? Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 får ikke registrert! står bare "The specified file is not a registry script. You can only import binary registry files from wihin the registry editor." Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Og du har faktisk kjøpt spillet? Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Har ikke kjøpt det nei :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har ikke kjøpt det nei :smile: og du har ikke forstått vitsen med denne "cdkey'en" før nå? Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Foreslår at du kjøper spillene, både Diablo II, og lord of destruction. De koster 150,- pr stk i alle butikker. Det er såååå verdt det Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nåja, et dårligere point and click like mad spill har eg ikkje sett siden.....minesweeper Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nåja, et dårligere point and click like mad spill har eg ikkje sett siden.....minesweeper Okei, du liker altså ikke spillet, am I right? Alle som ikke liker et spill kommer med sånne syke påstander. Hvis du ikke har satt deg inn i skillene, og vet litt om items, socketing, runewords osv, så har du ikke kjangs å komme høyt i level. Eneste er at mange characters blir så like, det er litt kjedelig (vet det er mange builder, men hvis du endrer litt på en build, så blir den så og si ubrukelig..) Men det ordner seg sikkert når 1.10 kommer for fullt. Har aldri spilt et spill så lenge i strekk som D2x (rekorden, om du vil, er 9 timer i strekk ) Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 9 timer i strekk...jaja, det slår ikke mine 36 timer i strekk med Asherons Call Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå