Gå til innhold

BK: Tåketomater

Anbefalte innlegg

Tåketomater

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Mitt første nattbilde og lærdommen er at neste gang skal jeg ha med en lommelykt. Her ble det mye famling med knappene på kameraet :)

Tåka kom drivende inn over fastlandet og lagde et flott og mystisk dekke over disse drivhusene nå på kvelden i 21 tida.

Har med vilje kjørt hvitbalansen godt lavere enn hva jeg visuelt oppfattet da bildet ble tatt for å få det kalde gufsne uttrykket, Topas DeNoise og crop

D7000, ISO 400, 24mm, 1/20sek, f/8

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget kult bilde! Kan ikke finne noe galt med bildet på stående fot. Bildet har en slags creepy "vibe". Jeg føler at noe er galt når jeg ser på det - som om noen ikke vil at jeg skal se på det. Jeg sitter bare og venter på at jeg skal se monsterets glinsende øyne i et hjørne.

Kudos!

Lenke til kommentar

Meget kult bilde! Kan ikke finne noe galt med bildet på stående fot. Bildet har en slags creepy "vibe". Jeg føler at noe er galt når jeg ser på det - som om noen ikke vil at jeg skal se på det. Jeg sitter bare og venter på at jeg skal se monsterets glinsende øyne i et hjørne.Kudos!

Takker! Ja, det ble noe mystisk over det hele. Følte det foregikk noe helt annet enn tomatdyrking der inne :)

Lenke til kommentar

Dramatisk. Liker denne typen bilder.

Takker Pia, ble litt utenom det vanlige og som du sier litt dramatisk - var bare en tilfeldighet at jeg stoppet opp på veien hjem etter å ha tatt noen andre bilder. Lyset fra drivhusene lyste voldsomt opp gjennom tåka - måtte bare ta noen bilder :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...