AndrewL Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei Last ned denne http://www.hjemme.no/filer/reforce.zip pakk den ut kjør programet så vil du få 100 mhz på skjermen din veldig enkelt - Andre Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 pakk den ut kjør programet så vil du få 100 mhz på skjermen din veldig enkelt du mener vel hz? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 pakk den ut kjør programet så vil du få 100 mhz på skjermen din veldig enkelt du mener vel hz? Hva tror du jeg mente ? ja mente hz . Er vel lov til å skrive feil er det ikke ? -- Andre Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Prøv å skrive inn timerefresh i consolen når du spiller, da får du antall fps der og da! ligger på mellom 250-2300 med mitt GF2TI.. Det tallet er et gjennomsnitt av en 360graders spinn, og er nok ment til å være en slags benchmark (en helt ubrukelig en ), men det har fint lite å gjøre med både vsync og Hz, hvor jeg tror diskusjonen begynte. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Prøv å skrive inn timerefresh i consolen når du spiller, da får du antall fps der og da! ligger på mellom 250-2300 med mitt GF2TI.. Det tallet er et gjennomsnitt av en 360graders spinn, og er nok ment til å være en slags benchmark (en helt ubrukelig en ), men det har fint lite å gjøre med både vsync og Hz, hvor jeg tror diskusjonen begynte. Er sant det, men ville bare "bevise" at det gikk an å ha mer enn 100fps(selv om det ikke viser det i netgraph!) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 verical sync SKAL stå på! Blir penest bilde da. Dessuten kan du selge FX kortet ditt vis det kun er CS du skal spele, for gf4 (og gf3? og kanskje gf2) klarer FINT og dra cs med 100 fps. Er jo eit steinalder spel det er snakk om. http://www.pagehosting.co.uk/rf/ Last ned og installer. og sett dei oppløysingane du kjøyerer til 100 hz. (OBS!) vær klar over at skjermen din må tåle det også! men alle skjermer bør dra 800*600 og 100 hz. Vis du er ekte cs gamer så reknar eg med du har lav oppløysing. og ja, vsync skal stå på, få opp refreshraten på skjermen din du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå