Gå til innhold

47LW450N - drop i framerate hele tiden

Anbefalte innlegg

Hei.

Problemet mitt er som emnetittelen sier; Har handlet meg en LG 47" 47LW450N for 3 uker siden og sliter litt her.

Får drop i frameraten hele tiden, alt går glatt men hver gang det kommer en rask scene eller en scene hvor det "kreves" mye så glir bildet mye verre, får på en mate langt dårligere framerate, noen ganger varer det bare litt, andre ganger kan det vare lengre etc, avhengig av scenene jeg.

Skjer ikke bare når jeg ser 1080p filmer heller, hender hele tiden nårr jeg ser serier og (Streamer alt via pc'n, koblet opp med hdmi) og det er utrulig irriterende.

Har testet med å slå av true motion, og alle instillingene jeg kan gjøre med true motion men får ikke forandring, det skjer hele tiden, har lest andre brukererfaringer osv, er ingne som har nevnt noe om dette, så jeg lurer på om det kan være tv'n det er feil med eller? :hmm:

Tips noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skummelt å lese slikt når jeg selv har bestilt denne tven nå, men har ikke lest noe om dette andre steder og har virket som at LG og Phillips har faktisk fått veldig stort + på nettopp dette området, og LG har som du sier, den motion innstillingen.

Skal selv teste og sjekke rundt dette når jeg får den iløpet av uka, og komme tilbake til det. Skjer det her også, leverer jeg den rett tilbake iallefall.

Men må nevne at du vil få slike problemer hvis du kjører duplicate skjerm med Pcen og tven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...