RekylTommy Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Fikk mitt 7970 DCU2 Top her om dagen, fungerte feilfritt i Battlefield 3, WOW og Saints Row 3. Det fungerte altså slik som det skulle i 2 dager, til jeg dro på et Lan med mine kompiser, da jeg hadde skrudd på pcn, startet jeg Battlefield 3, og så fort det var ferdig og laste banen, ble skjermen rød, neste gang grønn, så svart osv. Alle gangene måtte jeg skru av og på datamaskinen. Spørsmålet mitt, hva skjer? Hva er feil? er ikke noe overoppheting så vidt jeg vet, har forresten også prøvd andre spill etter BF3 probleme oppsto helt uten problemer. Specs: AMD Phenom II 1090t 8GB Corsair Dominator (2GB+2GB+4GB) Asus Crosshair IV Asus Radeon HD 7970 Direct Cu II (TOP-versionen) CM Silent Pro 700W 2x Samsung Spinpoint F3 1TB Er helt sikker på at det er mer enn nok tilstrekkelig kjøling som sagt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Har du fortsatt problemet? Prøv å installere ATIMan, og kjør det for å fjerne alle spor av tidligere drivere. Så installerer du siste drivere du kan laste ned fra amd.com Kan spillfilene være korrupte? Sjekk også om oppløsningen i spillet er satt riktig (start single player for å få opp konfigurasjonsmeny uten å laste inn en map. 2 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Har søkt etter ATIman, men fant så mange forskjellige sider og lignende så var ikke sikker på hvilken jeg burde bruke, kan du sende link til rette? Tror ikke oppløsningen er problemet, da jeg av og til har fått valgt class, så spawnet, kanskje sprunget rundt i 5 sekunder, før det fryser helt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.mediafire.com/?sja6d1z3t2ld6as 1 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Har lastet ned ATIman, kjørt det, fjernet de gamle 5870 Driverne, samt. de nye 7970. Lastet ned nye drivere, og BF3 ser foreløpig ut til og kjøre som det slik som det skal. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Uff, hørtes ikke bra ut. Har selv nå lastet ned ATIman for å være klar når mitt skjermkort kommer frem. Kjedelig når slikt må skje, men godt at det har ordnet seg (foreløpig) Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Hehe, ja det er kjipt, i allefall når man skal på TG, da har man jo litt lyst på ekstra datakraft? Uansett, fant ut at kortet har noen rimelig høye temperaturer på minnet, ser andre på nettet også har høye vram temperaturer på DCU2 versionen, noen som vet hva som evt. kan gjøres her? Eller er det noe viktig? Ligger faktisk på så mye som 70Grader Idle, mot ca 45Grader på kjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå