AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ja.. sønnen min på 16 år hadde overnattingsbesøk, og de sa at de bare skulle "game", uansett før jeg la meg så hadde jeg tenkt å gi dem Pizzaen og brusen de enda ikke hadde henta (som nå hadde stått der i over 30 min) og tenkte å være hyggelig. Men da jeg kom inn så hadde sønnen min og kompisen hans sex. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, noen ideer? Har enda ikke tatt dette opp direkte med han, skjedde i natt/går kveld. Hilsen forvirret mor.. Anonym poster: 4a94f0bf3d9ff5f75a1f9ee1275ee41a Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 Du får vel ikke gjort så mye? Er ikke noe vits i å gjøre noe heller. Hvis han er homo så er han homo, ikke noe å gjøre med det..... 33 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 *mine inlegg* Til saken: Det beste er nok å aldri snakke om dette og late som det aldri skjedde. Så sønnen deg? 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Merket han at du oppdaget han? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Ja dessverre så han meg... Får vel bare ikke snakke om det og aksepterehan for den han er. Anonym poster: 4a94f0bf3d9ff5f75a1f9ee1275ee41a Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Var da enda bra du ikke fant han mens han torturerte kattunger! Be han låse døren neste gang. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Første gang mine barn hadde sex så var det med motsatt kjønn, så da var det ikke så mye tvil om hvorfor de overnattet, og hvorfor pizzaen ble kald... Hvis du så ham og han så deg så slipper dere forpostfekteriene som homofil ungdom må gjennom før de "kommer ut". Si - uten å gjøre noe nummer ut av det - at du er der for ham om han trenger å prate eller trenger noe annet, og så lar han bestemme om han ønsker det. (Forutsatt selvsagt at du er der for ham, og ikke har noen problemer med dette som du ikke klarer å takle.) Ellers: Gjør som alle bekymrede foreldre, neste gang gutten kommer på besøk spør du hva foreldrenes hans jobber med. Det er foreldrenes plikt å gjøre det første forholdet pinlig for avkommet. Og - kanskje det er en idé å gjøre det til en vane å banke på heretter... Geir Endret 25. mars 2012 av tom waits for alice 36 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hahaha...så flaut. Men det er vel egentlig alt det er og. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Trenger ikke være homo for at han gjorde dette. Det kan være utforsking - spennende å prøve. Uansett hva det er, så er vel sex i den alderen normalt, så hva er egentlig poenget med tråden? 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Er han homo så er han homo. Det er helt greit å være det, og det finnes ikke unaturlig. Bare Santorum og enkelte sauehoder synes det. Skjønner at det var overraskende og pinlig, men ikke lag noe nummer ut av det. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg MRN Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 Slipper å tenke på barnebarn med det første da 27 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Enig med de fleste her. Gjør det klart at du så hva som skjedde, men at du er cool med det. God ide å presisere at hvis han vil prate om det så er du der, men ikke begynn å kjøp bøker om homofile barn, ikke begynn å gjøre en big deal av det. Noen eksperimenterer, noen finner seinere ut at de tok feil om sin egen legning, ikke legg noe press på gutten. Han stresser nok nok allerede etter dette Uansett så vedder jeg på at dette blir en historie dere begge ler godt av om MAX fem år. 4 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Huffda. Er en grunn til at man banker på før man valser inn i andre sitt rom Endret 25. mars 2012 av Upsidian Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Enig med de fleste her. Gjør det klart at du så hva som skjedde, men at du er cool med det. God ide å presisere at hvis han vil prate om det så er du der, men ikke begynn å kjøp bøker om homofile barn, ikke begynn å gjøre en big deal av det. Noen eksperimenterer, noen finner seinere ut at de tok feil om sin egen legning, ikke legg noe press på gutten. Han stresser nok nok allerede etter dette Uansett så vedder jeg på at dette blir en historie dere begge ler godt av om MAX fem år. Dét! Pluss tom waits for alices flotte innlegg. Jeg er heller mer nysgjerrig på hva dine tanker rundt saken? Klarer du å akseptere at han er kanskje homofil? Det er ikke nødvendigvis at han er det, det kan være at han er bare nysgjerrig. Eller rett og slett bare bifil. Jeg kjenner noen kompiser som har pult andre gutter da de gikk på vgs, og er per idag 100% heterofil. Så det er for tidlig til å si noe om det, men viktigst at du skal vise at du er helt ok med det og la ham finne ut hvem han er. 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hva er det med folk som ikke banker på, før man vaser inn på andres soverom? 9 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hva er det med å mekke pizza å ikke hente den før man setter igang? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Hva er det med folk som ikke banker på, før man vaser inn på andres soverom? Det er mødre. De er sånn. De venner seg aldri til at barna vokser opp og foretrekker et privatliv. Jeg har hjemmekontoret mitt rett ved siden av soverrommet til vår siste hjemmeboende. Hver gang jeg hører fruen komnme ned trappen sier jeg automatisk "Husk å banke på". Fortsatt hender det at hun braser rett inn. Geir Endret 25. mars 2012 av tom waits for alice 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 Hva er det med å mekke pizza å ikke hente den før man setter igang? Noen foretrekker gutter, noen foretrekker jenter, og noen foretrekker pizza. Det er slik det er. Geir 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 25. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Sønnen til TS foretrekker åpenbart ikke pizza Endret 25. mars 2012 av Dj_Evelen 24 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg er litt enig i at det er veldig dumt å ha sex på tom mage. Pizza+sex=god kombo. Ikke at det ikke kan bli litt grisete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå