Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant sønnen min, mens han hadde sex med en annen gutt..

Anbefalte innlegg

Ja.. sønnen min på 16 år hadde overnattingsbesøk, og de sa at de bare skulle "game", uansett før jeg la meg så hadde jeg tenkt å gi dem Pizzaen og brusen de enda ikke hadde henta (som nå hadde stått der i over 30 min) og tenkte å være hyggelig. Men da jeg kom inn så hadde sønnen min og kompisen hans sex. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, noen ideer? Har enda ikke tatt dette opp direkte med han, skjedde i natt/går kveld.

Hilsen forvirret mor.. Anonym poster: 4a94f0bf3d9ff5f75a1f9ee1275ee41a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med de fleste her. Gjør det klart at du så hva som skjedde, men at du er cool med det. God ide å presisere at hvis han vil prate om det så er du der, men ikke begynn å kjøp bøker om homofile barn, ikke begynn å gjøre en big deal av det. Noen eksperimenterer, noen finner seinere ut at de tok feil om sin egen legning, ikke legg noe press på gutten. Han stresser nok nok allerede etter dette ;)

Uansett så vedder jeg på at dette blir en historie dere begge ler godt av om MAX fem år.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med de fleste her. Gjør det klart at du så hva som skjedde, men at du er cool med det. God ide å presisere at hvis han vil prate om det så er du der, men ikke begynn å kjøp bøker om homofile barn, ikke begynn å gjøre en big deal av det. Noen eksperimenterer, noen finner seinere ut at de tok feil om sin egen legning, ikke legg noe press på gutten. Han stresser nok nok allerede etter dette ;)

Uansett så vedder jeg på at dette blir en historie dere begge ler godt av om MAX fem år.

Dét! Pluss tom waits for alices flotte innlegg.

Jeg er heller mer nysgjerrig på hva dine tanker rundt saken? Klarer du å akseptere at han er kanskje homofil? Det er ikke nødvendigvis at han er det, det kan være at han er bare nysgjerrig. Eller rett og slett bare bifil.

Jeg kjenner noen kompiser som har pult andre gutter da de gikk på vgs, og er per idag 100% heterofil. Så det er for tidlig til å si noe om det, men viktigst at du skal vise at du er helt ok med det og la ham finne ut hvem han er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...