FrihetensRegn Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Kjøpte meg en Acer Aspire 8943G bærbar for noen få år siden (2010 tror jeg) og nå har skjermen begynt å tulle seg. Skjermen flickrer og går over til å bli helt hvit noen ganger. Spesielt når jeg starter opp ett spill har den en tildens til å begynne. Hva kan det være som er galt? Jeg har oppdatert alle drivere og mistenker at en ledning eller noe kan ha en skade. Endret 25. mars 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Det er helt klart en mulighet. En annen mulighet er varmgang pga. støv, men det hadde du kanskje merket på vifter som går amok? Høres uansett ut som en garantisak... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Den har ikke varmeproblemer. Er ganske stillegående. Men hvem skal jeg kontakte ved eventuell klage, Acer eller Komplett.no der jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=support-acer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå