Gå til innhold

irisen min sprengte mens jeg så på at kabalen bomba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg!

Jeg foreslår ban!

En moderator er varslet ang. dette også.

En moderator er varslet ang. dette også. :lol:

Hvorfor er du så uptight Diverse? Ingenting er så seriøst at det ikke kan fleipes med.

Learn to laugh :wink:

Lenke til kommentar

Sikkert en fjortis som sitter der sammen med noen kompiser og tenker "Fyf@@n, nå skal jeg være skikkelig tøff å terge de derre datanerdene på forumet her litt, de har jo ikke noe liv"

Men det er viser jo hvem som er nerdete, og hvem som BØR kjøpe seg et liv, litt kjapt, før de er utsolgt :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg foreslår ban!

En moderator er varslet ang. dette også. :lol:

Hvorfor er du så uptight Diverse? Ingenting er så seriøst at det ikke kan fleipes med.

Learn to laugh :wink:

Ja da, kan å le. Prøver bare å skreme "eksperten" litt.

Det Citizenx skrev fikk ga meg et ekstra puff. Det er ikke "C" jeg sikter til, men "eksperten".

Lenke til kommentar

Hehe, så hissige folk blir da! Er det ikke lettere å ignorere poster man syns er for tåpelige, evt. trykke "Varsle mod"?

Noen som "troller" syns jeg er ganske vittige, men ikke han her.. jaja :p

Varslet du en moderator pga. at noen andre klaget? "Jeg er den eneste som får være politi her"?

Lenke til kommentar

Kjapp deg! De selger liv til 20% av på Grønlands torg nå!

Nei, spøk til side, om man synes det er morsomt å irritere andre, så synes jeg ærlig talt at man har ett problem!

Det er kanskje greit å kødde litt rundt på IRC på sine EGNE kanaler, men vær så snill.... (finner ikke ord)...

:roll:

Joachim

Lenke til kommentar

Jeg foreslår ban!

Er folk virkelig så teite at de trodde Diverse varslet moderator angående innlegget til Citizenx??

Det han mener er sikkert at han har varslet moderator angående å få bannet DataEXperten :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...