DataEXperten Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hjelp noen forslag Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 En moderator er varslet grunnet oppførselen din. Forumet har noe som heter retningslinjer, les dem. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg! Jeg foreslår ban! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Å herre gud! kan ikke fjortissene finne på noe annet da? har de ikke noe liv? Gå ut og OPPDAG verden, prøv å få taki noen jenter (men med din oppførsel går vell ikke det ) Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg!Jeg foreslår ban! En moderator er varslet ang. dette også. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg!Jeg foreslår ban! En moderator er varslet ang. dette også. En moderator er varslet ang. dette også. Hvorfor er du så uptight Diverse? Ingenting er så seriøst at det ikke kan fleipes med. Learn to laugh :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Sikkert en fjortis som sitter der sammen med noen kompiser og tenker "Fyf@@n, nå skal jeg være skikkelig tøff å terge de derre datanerdene på forumet her litt, de har jo ikke noe liv" Men det er viser jo hvem som er nerdete, og hvem som BØR kjøpe seg et liv, litt kjapt, før de er utsolgt Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 rart at en person med så tilsynelatende lite IQ i det hele tatt har greid å registrere seg... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg!Jeg foreslår ban! En moderator er varslet ang. dette også. En moderator er varslet ang. dette også. Hvorfor er du så uptight Diverse? Ingenting er så seriøst at det ikke kan fleipes med. Learn to laugh :wink: Ja da, kan å le. Prøver bare å skreme "eksperten" litt. Det Citizenx skrev fikk ga meg et ekstra puff. Det er ikke "C" jeg sikter til, men "eksperten". Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hehe, så hissige folk blir da! Er det ikke lettere å ignorere poster man syns er for tåpelige, evt. trykke "Varsle mod"? Noen som "troller" syns jeg er ganske vittige, men ikke han her.. jaja En moderator er varslet ang. dette også. Varslet du en moderator pga. at noen andre klaget? "Jeg er den eneste som får være politi her"? Lenke til kommentar
DataEXperten Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 faktisk så er jeg 64 år og har nettop oppdaget livet med DataEXperten Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ingen moddiser er varslet pga. klagingen. Lenke til kommentar
DataEXperten Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 veldi serriøst av dataexperten!!! eg e imponert Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kjapp deg! De selger liv til 20% av på Grønlands torg nå! Nei, spøk til side, om man synes det er morsomt å irritere andre, så synes jeg ærlig talt at man har ett problem! Det er kanskje greit å kødde litt rundt på IRC på sine EGNE kanaler, men vær så snill.... (finner ikke ord)... Joachim Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 DataEXperten, du har faktisk ikke ett eneste seriøst innlegg!Jeg foreslår ban! En moderator er varslet ang. dette også. Er folk virkelig så teite at de trodde Diverse varslet moderator angående innlegget til Citizenx?? Det han mener er sikkert at han har varslet moderator angående å få bannet DataEXperten Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er folk virkelig så teite at de trodde Diverse varslet moderator angående innlegget til Citizenx?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er folk virkelig så teite at de trodde Diverse varslet moderator angående innlegget til Citizenx?? hehe, ok, det var vel en ærlig misforståelse :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 lurer på hva denne posten dreier seg om bomba kabel jaja, man kan man gjøre kjøpe seg ny kabel kanskje. 64 år, hmm, litt sent å bli data ekspert da men. hva er problemet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg