bandito91 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei! For halvannet år siden installerte et familie medlem et pirat kopi av windows 7 på min skole pc HP compaq 6530b. I slutten av Mars i fjor sluttet pcen og virke. Den hengte seg opp og slo seg plutselig av. Etter det fikk jeg han ikke på. Holdt inne på knappen en stund og touch lysene begynte og blinke og pcen startet opp men slo seg av etter to sek. Nå får jeg den av og til på men den henger seg opp etter fem minutt og må slå den av og det samme skjer igjen. Kan det være noe problemer med pirat kopien? Den lille tiden pcen er på fungerer den helt fint! Skulle gjerne ha fått pcen til å fungere ordentlig igjen Takk for svar! Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei! For halvannet år siden installerte et familie medlem et pirat kopi av windows 7 på min skole pc HP compaq 6530b. I slutten av Mars i fjor sluttet pcen og virke. Den hengte seg opp og slo seg plutselig av. Etter det fikk jeg han ikke på. Holdt inne på knappen en stund og touch lysene begynte og blinke og pcen startet opp men slo seg av etter to sek. Nå får jeg den av og til på men den henger seg opp etter fem minutt og må slå den av og det samme skjer igjen. Kan det være noe problemer med pirat kopien? Den lille tiden pcen er på fungerer den helt fint! Skulle gjerne ha fått pcen til å fungere ordentlig igjen Takk for svar! prøvd RemoveWAT? men høres i utgangspunktet ikke ut som software problem.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Blir den varm ? går viften på full peis heletiden ? Rare streker / farger på skjermen ? Enten HW feil, W7 feil eller virus / malware Lenke til kommentar
bandito91 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 å hva er det? er ikke å tech savvy merker at den blir veldig varm fort ja. merker ingen rare ting på skjermen men viften går for fult ja. har prøvd å rense viften tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå