fredrikah Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei. Driver å skriver en ganske stor geografi oppgave. Nå tenkte jeg jeg skulle skrive konklusjonen, men skjønner ikke helt hva læreren er ute etter. Trenger hjelp. Gjerne skriv en kort konklusjon. Det er en oppgave der jeg sammenligner Norge og Tanzanias demografi og utvikling. Her er spørsmålet. "Hvilke årsaker kan ha betydning for likheter/forskjeller i demografisk og økonomisk/sosial utvikling?" Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 En konklusjon i teksten er jo DIN konklusjon basert på det DU har skrevet. Vi vil ikke være i stand til å skrive den for deg, uten å se hele teksten din. Konklusjonen er rett og slett en oppsummering av det du har skrevet, og hvilke årsaker DU mener kan ha betydning for den økonomiske og sosiale utviklinga. Lenke til kommentar
fredrikah Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Oki! Det burde jeg vel ha skjønt Takk uansett Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ingen problem. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå