EspenGGaming Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 eg har tenkt å kjøpe en gaming pc den må tåle bf3 plus bf3 back to karkand jeg har tenkt å kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10554 den må kåste under 7k takk vis du hjelper plus jeg vil gjerne kjøpe pc fra komplett eller andre kjente firma. Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har du mulighet til å sette sammen Pc'en selv? De fleste komponentene er billigere på Dustinhome, og det er et firma med godt rykte. Olestokk er veldig god på å lage "bang for the buck"-oppsett, og hvis 7k er grensen så får du mer for pengene ved å handle på Dustin. Lenke til kommentar
EspenGGaming Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Har du mulighet til å sette sammen Pc'en selv? De fleste komponentene er billigere på Dustinhome, og det er et firma med godt rykte. Olestokk er veldig god på å lage "bang for the buck"-oppsett, og hvis 7k er grensen så får du mer for pengene ved å handle på Dustin. Har du mulighet til å sette sammen Pc'en selv? De fleste komponentene er billigere på Dustinhome, og det er et firma med godt rykte. Olestokk er veldig god på å lage "bang for the buck"-oppsett, og hvis 7k er grensen så får du mer for pengene ved å handle på Dustin. jeg har helst ikke lyst til å sette en pc sammen men tror du den liken på innlege mitt (entry gamer ) fynke te bf3 og bf3 back to karkand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå