johnohod Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har en Dell Inspirion med 2 GHz, 512 MB, ATI 9000. Sjølv om eg slår av Antivirus, ZoneAlarm m.m så hakker avspilling av DVD med WinDVD 4 eller MediaPlayer. Dette er forbaska kjedelig, og eg kan ikkje fatte korfor det skjer, for maskina skulle vere meir enn kjapp nok. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Ja, så vidt eg kan sjå så er DMA aktivert Lenke til kommentar
dj_devil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Er DMA aktivert? hva er DMA??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Er DMA aktivert? hva er DMA??? DMA står for Direct Memory Access. Det er en overføringstype som harddisker og cd/DVD-rom bruker. Det finnes 5 forskjellige typer (tror jeg), Ultra DMA Mode 1-5. Kanskje ikke den beste forsklaringen da men... Dersom du vil vite mer kan du søke etter det på nett. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 - Det anbefales at man ikke må bruke samme ide kabel til 2 forskjellig udma enheter. - Har du prøvd powerdvd, den har fungert fint sammen med min pioneer. - Oppdater skjermkort drivere, hvis de ikke for gamle Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 DMA står for Direct Memory Access. Det er en overføringstype som harddisker og cd/DVD-rom bruker. Det finnes 5 forskjellige typer (tror jeg), Ultra DMA Mode 1-5.Kanskje ikke den beste forsklaringen da men... Dersom du vil vite mer kan du søke etter det på nett. det finnes faktisk udma 6 som er udma133, men det sies at det er nærmest ingen forskjell mellom udma133 og udma100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå