bjarnef Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei. har en HTC desire s som bare surrer og rører så nå vurderer jeg og gå over til apple sine produkter. trenger no mer stabilt. Da kommer spørsmålet. bør jeg velge iphone 4, 4s eller vente te 5ern? jeg har hørt at 4sn har noe trøbbel. stemmer dette og evt hva? er 4ern bedre med tanke på stabilitet? tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Tror ikke iPhone 4 er mer stabil enn 4s. Det eneste trøbbelet med 4s er vel batteriet for noen. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hva er det du legger inn i ordet stabilt? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvis du vil vente ça. 5 mnd. før du handler ny mobil, så venter du på neste iPhone. Hvis ikke kjøper du 4s. Lenke til kommentar
bjarnef Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 det jeg mener med stabil telefon er en telefon som jeg slipper og sende på service hver andre måned. er lei av en telefon som slår seg av og på i hytt og gevær, hvor blåtann slutter og funke, telefon som henger seg opp og er utrolig treg til tider. Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvorfor ikke vurdere windows phone? Jeg skal bytte ut min HTC Desire med en Nokia Lumia 900 når den kommer. Har prøvd en lumia 800 med windows phone 7,5 og det virket utrolig bra, jeg ble overbevist. Nokia og windows sammarbeider tett for tiden, så jeg har stor tro på dem. Jeg personlig syntes IOS er kjedelig, en ting jeg ikke liker er at skjermen er på kun 3,5 tommer, syntes det er lite idag. 4- 4,3 tommer er perfekt. 2 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 det jeg mener med stabil telefon er en telefon som jeg slipper og sende på service hver andre måned. er lei av en telefon som slår seg av og på i hytt og gevær, hvor blåtann slutter og funke, telefon som henger seg opp og er utrolig treg til tider. Som .Andre sier er ikke bare iPhone valgmulighetene dine her, Windows Phone leverer også et veldig raskt, flytende og brukervennlig grensesnitt. Men om du er fast bestemt på iPhone, så er det alltid lurt å gå for nyeste modell, eller vente til neste som kommer i løpet av andre halvdel av året. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hvorfor ikke vurdere windows phone? Jeg skal bytte ut min HTC Desire med en Nokia Lumia 900 når den kommer. Har prøvd en lumia 800 med windows phone 7,5 og det virket utrolig bra, jeg ble overbevist. Nokia og windows sammarbeider tett for tiden, så jeg har stor tro på dem. Jeg personlig syntes IOS er kjedelig, en ting jeg ikke liker er at skjermen er på kun 3,5 tommer, syntes det er lite idag. 4- 4,3 tommer er perfekt. nokia sliter og med batteribugs... Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Det skal være fikset med en oppdatering som skal komme i disse dager. Er ikke helt sikker på når. Tror den er ute. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ville ikke vurdert iphone4 fremfor iphone5 med mindre jeg var veldig desperat og absolutt måtte ha meg en ny telefon akkurat nå som måtte være av type iphone(av en eller annen grunn) Lenke til kommentar
bjarnef Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 windows phone er utelukket. android har jeg hatt mye trøbbel med på både samsung og htc, så blir nok iphone, spørsmåle er bare hvilke. som dere sier så tror nok 4ern er dumt og kjøpe, så da er spørsmålet 4s eller vente. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Iphone 4 er gammel, og 4S er samme mobilen bare litt raskere og bedre kamera. Så jeg ville absolutt ventet til de kommer med en ny modell, som mest sannsynlig vil skje rundt sommeren. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Det skal være fikset med en oppdatering som skal komme i disse dager. Er ikke helt sikker på når. Tror den er ute. Den oppdateringen fikser ikke batteritiden. Hr sllerede intlert dne og dne holder kun 1 dag standby uten at jeg rører den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå