Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Brann


MartinF

Anbefalte innlegg

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

 

Hadde ikke Øvretveit hatt sine to praktredninger hadde vi prøvd å lære deg 5 gangen, FØR Prica gå oss 3-1.

 

Å frita han pga han hadde de redningene er jo totalt meningsløst. hadde man gjort markeringsjobben sin skikkelig, så hadde han aldri vært nødt å gjøre de redningene...

 

Det er jo det samme som å si at vist Grorud hadde gjort sin jobb, så hadde øvretveit sluppet å prøvd seg på sweeper arbeid.

 

Nok en gang, tviler på at grorud hadde noe særlig å gjøre med den situasjonen. Øvretveit hadde i praksis sluppet det. han skal ikke ut ved jevne dueller. og Grorud kunne absolutt nådd den/gitt nok press. Og de kunne jo bommet alene med keeper...osv osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Spørs om han hørte det, all den tid han sto 90% av tiden sin med Kjernen rett bak seg. Hørte hvertfall ikke noe til Brann-fansen der oppe.

 

Sant, men han hørte oss nok de første minuttene han spilte, da han trengte det mest. Da sto han jo rett nedenfor oss. Tror nok likevel den første redningen hans var det som ga mest selvtillitsboost.

Lenke til kommentar

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

 

Hadde ikke Øvretveit hatt sine to praktredninger hadde vi prøvd å lære deg 5 gangen, FØR Prica gå oss 3-1.

 

Å frita han pga han hadde de redningene er jo totalt meningsløst. hadde man gjort markeringsjobben sin skikkelig, så hadde han aldri vært nødt å gjøre de redningene...

 

Så.. at målvakten rydder opp teller ikke pga forsvarsfeil?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

 

Spørs om han hørte det, all den tid han sto 90% av tiden sin med Kjernen rett bak seg. Hørte hvertfall ikke noe til Brann-fansen der oppe.

 

Sant, men han hørte oss nok de første minuttene han spilte, da han trengte det mest. Da sto han jo rett nedenfor oss. Tror nok likevel den første redningen hans var det som ga mest selvtillitsboost.

 

Selvfølgelig et godt poeng. Ikke at jeg har sett målene på TV, men Skarsfjord må fortelle ham at han ikke har direkte skyld i baklengsmålene. Selv 3-1-målet kan han ikke lastes for, det er en horribel forsvarsfeil som gjør at Prica kommer i mellom der. Når han først har rykka ut, må han bare fullføre i et håp om å få tak i ballen. En takling kunne kanskje vært på sin plass, men jeg klager ikke :D

Lenke til kommentar

Ventet på denne.

 

http://www.dagbladet...nborg/20841607/

 

Mjelde oppførte seg som en snørrunge rundt denne situasjonen.

 

Dere vant kampen for faen. Hva mer vil dere?!?!?!?!?!?!

 

 

Spørs om han hørte det, all den tid han sto 90% av tiden sin med Kjernen rett bak seg. Hørte hvertfall ikke noe til Brann-fansen der oppe.

 

Sant, men han hørte oss nok de første minuttene han spilte, da han trengte det mest. Da sto han jo rett nedenfor oss. Tror nok likevel den første redningen hans var det som ga mest selvtillitsboost.

 

Selvfølgelig et godt poeng. Ikke at jeg har sett målene på TV, men Skarsfjord må fortelle ham at han ikke har direkte skyld i baklengsmålene. Selv 3-1-målet kan han ikke lastes for, det er en horribel forsvarsfeil som gjør at Prica kommer i mellom der. Når han først har rykka ut, må han bare fullføre i et håp om å få tak i ballen. En takling kunne kanskje vært på sin plass, men jeg klager ikke :D

 

eeeh, lol.

Endret av Jørgen
Fjernet slettet innlegg + svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Jeg vil laste forsvaret mer enn Øvretveit, i hvert fall slik det så ut fra der jeg sto. Får se reprise på TV for å se bedre. Han sa det jo selv og; at han enten måtte fullføre forover i håp om å nå ballen, eller gå bakover, og mest sannsynlig få Prica forbi seg allikevel.

Lenke til kommentar

Jeg vil laste forsvaret mer enn Øvretveit, i hvert fall slik det så ut fra der jeg sto. Får se reprise på TV for å se bedre. Han sa det jo selv og; at han enten måtte fullføre forover i håp om å nå ballen, eller gå bakover, og mest sannsynlig få Prica forbi seg allikevel.

 

I tillegg vil han bare vokse på å få høre at han bør ordne de situasjonene, så kan det bli bra...oi. leste at du lastet øvretveit. ups. Gå bakover?han skal ikke bevege seg noe særlig ut der...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ventet på denne.

 

http://www.dagbladet...nborg/20841607/

 

Mjelde oppførte seg som en snørrunge rundt denne situasjonen.

 

Dere vant kampen for faen. Hva mer vil dere?!?!?!?!?!?!

 

Ha slutt på slike idiotiske ting, spesielt fra en kaptein.

 

Albuen var like ille...

 

Du skjønner hva jeg mener. Selv om en RBK spiller bruker albuen gjør ikke det at en Brann kaptein skal spytte etter en RBK spiller. Itillegg så burde vel Austin hatt soleklart rødt kort.

Lenke til kommentar

Ventet på denne.

 

http://www.dagbladet...nborg/20841607/

 

Mjelde oppførte seg som en snørrunge rundt denne situasjonen.

 

Dere vant kampen for faen. Hva mer vil dere?!?!?!?!?!?!

 

Ha slutt på slike idiotiske ting, spesielt fra en kaptein.

 

Albuen var like ille...

 

Du skjønner hva jeg mener. Selv om en RBK spiller bruker albuen gjør ikke det at en Brann kaptein skal spytte etter en RBK spiller. Itillegg så burde vel Austin hatt soleklart rødt kort.

 

Unnskylder ikke albuen. Og det gule er greit. er selvfølgelig ikke rødt. den knottetaklingen er knapp...

 

Albuen var like ille/verre...Og han er ikke våre kaptein. hva? hadde han bindet i dag?

 

Ja, Jonsson var jo hjemme med skade.

 

Det vet jeg. traff på han faktisk...

Lenke til kommentar

Unnskylder ikke albuen. Og det gule er greit. er selvfølgelig ikke rødt. den knottetaklingen er knapp...

 

Det er selvfølgelig soleklart rødt. Han kommer i stor fart og det er vel nærmest en to fots takling. Jeg vet ikke på hvilke kriterier du mener det er gult? Jeg har sett langt penere taklinger resultere i rødt kort.

Lenke til kommentar

Unnskylder ikke albuen. Og det gule er greit. er selvfølgelig ikke rødt. den knottetaklingen er knapp...

 

Det er selvfølgelig soleklart rødt. Han kommer i stor fart og det er vel nærmest en to fots takling. Jeg vet ikke på hvilke kriterier du mener det er gult? Jeg har sett langt penere taklinger resultere i rødt kort.

 

HAHAHAHAHA! Selvfølgelig er det ikke rødt. er knapt knotter der i det hele tatt. om noen treffer så er det svært få...

Lenke til kommentar

Unnskylder ikke albuen. Og det gule er greit. er selvfølgelig ikke rødt. den knottetaklingen er knapp...

 

Det er selvfølgelig soleklart rødt. Han kommer i stor fart og det er vel nærmest en to fots takling. Jeg vet ikke på hvilke kriterier du mener det er gult? Jeg har sett langt penere taklinger resultere i rødt kort.

 

HAHAHAHAHA! Selvfølgelig er det ikke rødt. er knapt knotter der i det hele tatt. om noen treffer så er det svært få...

 

De få er nok til at det kunne gått ille.

Lenke til kommentar

Enten er du blind, eller så har du tatt en "brann-laserøyeoperasjon"

 

Taklingen til Austin er med to føtter, knotter og i stor fart. Farlig spill og et soleklart rødt kort. Og ikke kom og si at vi oppfører oss som tullinger. Ta deg sammen.

 

er ikke meg som kommer med personangrep, så har vel ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg må ta meg sammen. og som sagt, er det noen knotter der, så er det veldig knapt. han prøver så godt han kan å trekke seg...Da vil jeg gå for ingen av delene fra den første setningen din som også er over streken...Og om du mener det personangrepet ditt ikke kvalifiserer til den karakteristikken av oppførselen din, så vet jeg ikke hvordan du ville definert regler...Jeg går i det minste ikke til personangrep her(kun oppførselen din jeg angriper), så kanskje du kan lære noe.

 

Haha

 

Håper du ler av din egen oppførsel. god natt.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...