Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Brann


MartinF

Anbefalte innlegg

. kan ikke folk slutte å skryte så jævlig av Iversen? Det er ikke noe imponerende å løpe en ball inn i mål...

 

Målet i seg selv er ikke imponerende, det er fotball-klokheten, bevegelsene hans, og giftigheten.

Alt dette ser du tydelig når Iversen setter ballen i stolpen etter å ha utnyttet et svakt Brann-forsvar til sin fordel.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var nesten ingen spørsmål til Skarsfjord om Brann. dette var meningsløst. er jo Brann som er så dårlig som gir RBK seieren...Håper med tiden at Øvretveit ser sine egne feil, for i dag gjorde han nok en som ga baklengs...

 

Øvretveit reddet dere ved to anledninger (hælredningen og reaksjonsredningen), slutt å syte over en syttenåring som får en ilddåp.

Lenke til kommentar

Ja, fyren slapp markeringen. FAEN fyren er menneskelig. Legg opp! :roll:

 

hvis du fulgte forrige sesong, så hadde du visst at han hadde en rekke elendige kamper og var skyld i mange baklengs. En så rævva kamp gir bare enda mer skyts mot han. Han hadde to gode mål mot Molde, kan ikke huske at han gjorde andre positive ting i fjor. håper ikke du var seriøs med dette innlegget...

 

det var nesten ingen spørsmål til Skarsfjord om Brann. dette var meningsløst. er jo Brann som er så dårlig som gir RBK seieren...Håper med tiden at Øvretveit ser sine egne feil, for i dag gjorde han nok en som ga baklengs...

 

Øvretveit reddet dere ved to anledninger (hælredningen og reaksjonsredningen), slutt å syte over en syttenåring som får en ilddåp.

 

Vil da heller si at våre markeringer holdt på å gi dere flere mål...

Lenke til kommentar

. kan ikke folk slutte å skryte så jævlig av Iversen? Det er ikke noe imponerende å løpe en ball inn i mål...

 

Målet i seg selv er ikke imponerende, det er fotball-klokheten, bevegelsene hans, og giftigheten.

Alt dette ser du tydelig når Iversen setter ballen i stolpen etter å ha utnyttet et svakt Brann-forsvar til sin fordel.

 

At Grorud ga han en enorm sjanse, vil jeg ikke gi Iversen for mye cred for...At jhan har spilt i PL skulle si det meste om hans kvaliteter. å gi han skryt fordi Grorud driter seg ut ser jeg ingen grunn til å gjøre...

Lenke til kommentar

Ja, fyren slapp markeringen. FAEN fyren er menneskelig. Legg opp! :roll:

 

hvis du fulgte forrige sesong, så hadde du visst at han hadde en rekke elendige kamper og var skyld i mange baklengs. En så rævva kamp gir bare enda mer skyts mot han. Han hadde to gode mål mot Molde, kan ikke huske at han gjorde andre positive ting i fjor. håper ikke du var seriøs med dette innlegget...

 

det var nesten ingen spørsmål til Skarsfjord om Brann. dette var meningsløst. er jo Brann som er så dårlig som gir RBK seieren...Håper med tiden at Øvretveit ser sine egne feil, for i dag gjorde han nok en som ga baklengs...

 

Øvretveit reddet dere ved to anledninger (hælredningen og reaksjonsredningen), slutt å syte over en syttenåring som får en ilddåp.

 

Vil da heller si at våre markeringer holdt på å gi dere flere mål...

 

Og Øvretveit ryddet opp etter tabbene.

 

Ja forresten, 3 ganger 1 er RBK seier, bare for å bevise at du ikke trengte å lære oss 3gangen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Aiaiai Step_up.... var det ikke tre gangen det var snakk om??

 

I fjor ja. må få lov til å leve på den en stund. denne kampen er bare å legge i glemmeboken egentlig. til neste kamp tror jeg vi tar en solid seier...

 

Ja, fyren slapp markeringen. FAEN fyren er menneskelig. Legg opp! :roll:

 

hvis du fulgte forrige sesong, så hadde du visst at han hadde en rekke elendige kamper og var skyld i mange baklengs. En så rævva kamp gir bare enda mer skyts mot han. Han hadde to gode mål mot Molde, kan ikke huske at han gjorde andre positive ting i fjor. håper ikke du var seriøs med dette innlegget...

 

det var nesten ingen spørsmål til Skarsfjord om Brann. dette var meningsløst. er jo Brann som er så dårlig som gir RBK seieren...Håper med tiden at Øvretveit ser sine egne feil, for i dag gjorde han nok en som ga baklengs...

 

Øvretveit reddet dere ved to anledninger (hælredningen og reaksjonsredningen), slutt å syte over en syttenåring som får en ilddåp.

 

Vil da heller si at våre markeringer holdt på å gi dere flere mål...

 

Og Øvretveit ryddet opp etter tabbene.

 

Ja forresten, 3 ganger 1 er RBK seier, bare for å bevise at du ikke trengte å lære oss 3gangen.

 

:p. kommer uansett til å leve en stund på den seieren...

Lenke til kommentar

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

Lenke til kommentar

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

 

Hadde ikke Øvretveit hatt sine to praktredninger hadde vi prøvd å lære deg 5 gangen, FØR Prica gå oss 3-1.

Lenke til kommentar

Sier forresten litt om Tippeligaen når Iversen ikke greier omtrent å komme på benken i Crystal Palace men hos RBK er han supermann ;).

 

GLHF :)

 

Nå er nok Championship mye bedre enn TL...Vil vel si at nr.2 ligaene(Segunda División, ligue 2, 2.Bundesliga, Serie B og Championship) til de fem store er ganske gode ligaer...

 

Kan være mer utfyllende:Målt opp mot TL, kanskje de skandinaviske, o.l så er de nok et stykke over disse...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Syntes Øvretveit gjorde en bra debutkamp, jeg. Er ikke lett å bli kastet ut i en kamp borte mot Rosenborg. Han hadde et par gode redninger, og gjorde grei figur. Kun 3-1- målet hvor han tullet seg bort, syntes jeg. Absolutt godkjent førstekamp i min bok. Glad for at vi sang "verdens beste keeper" til ham, slik at han fikk litt ekstra støtte.

Lenke til kommentar

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

 

Hadde ikke Øvretveit hatt sine to praktredninger hadde vi prøvd å lære deg 5 gangen, FØR Prica gå oss 3-1.

 

Å frita han pga han hadde de redningene er jo totalt meningsløst. hadde man gjort markeringsjobben sin skikkelig, så hadde han aldri vært nødt å gjøre de redningene...

Lenke til kommentar

Viss, om, atte. RBK vant fortjent 3-1, og de kunne fort vunnet med vertfall to til. Å diskutere hvordan kampen KUNNE blitt OM noen gjorde jobben sin eller om andre hadde bare gjort noe annet enn det de gjorde blir tafatt nå.

 

RBK var bedre enn Brann i 70 av de 93 minuttene de spilte. Gratulerer med seieren, får håpe det blir seier på Stadion.

Lenke til kommentar

jeg har t.o.m laget min egen versjon av min favoritt dde sang:ja vi kjøre 3-6, den strakaste vei, men keeper'n han så nok ikke at vi kom. :D

 

Step_up: Øvretveit burde fokusere på det posetive i denne kamper. For han gjorde seg ikkje bort. Der må heller forsvaret ta sin del av skylden.

 

Vi var faktisk i litt fremgang når det målet kom, så det ødela nok sjansen til poeng...Så det går nok ikke du...

 

Hadde ikke Øvretveit hatt sine to praktredninger hadde vi prøvd å lære deg 5 gangen, FØR Prica gå oss 3-1.

 

Å frita han pga han hadde de redningene er jo totalt meningsløst. hadde man gjort markeringsjobben sin skikkelig, så hadde han aldri vært nødt å gjøre de redningene...

 

Det er jo det samme som å si at vist Grorud hadde gjort sin jobb, så hadde øvretveit sluppet å prøvd seg på sweeper arbeid.

Lenke til kommentar

Syntes Øvretveit gjorde en bra debutkamp, jeg. Er ikke lett å bli kastet ut i en kamp borte mot Rosenborg. Han hadde et par gode redninger, og gjorde grei figur. Kun 3-1- målet hvor han tullet seg bort, syntes jeg. Absolutt godkjent førstekamp i min bok. Glad for at vi sang "verdens beste keeper" til ham, slik at han fikk litt ekstra støtte.

 

Spørs om han hørte det, all den tid han sto 90% av tiden sin med Kjernen rett bak seg. Hørte hvertfall ikke noe til Brann-fansen der oppe.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Ja Øvretveit gjorde gode redninger, men han er nok ikke klar for TL dessverre...Hadde vi vunnet hadde jeg kanskje hatt et litt annet syn på det. men jeg er klarp å hva jeg mener om den situasjonen og det var punkteringen...

 

Viss, om, atte. RBK vant fortjent 3-1, og de kunne fort vunnet med vertfall to til. Å diskutere hvordan kampen KUNNE blitt OM noen gjorde jobben sin eller om andre hadde bare gjort noe annet enn det de gjorde blir tafatt nå.

 

RBK var bedre enn Brann i 70 av de 93 minuttene de spilte. Gratulerer med seieren, får håpe det blir seier på Stadion.

 

Og da er Brann nødt å vinne/ta poeng på dårlige kamper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...