Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Brann


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjelden jeg har sett et så dårlig Brann-forsvar. Alle er jo helt på bærtur.

 

Heldigvis er de aller fleste der ganske bra. minus Grorud. her var det jo nesten bare rosenborg, like greit at kampen er over...Det skal godt gjøres å være grorud og ikke fatte hvor ufattelig rævva han er. han er faktisk litt dum hvis han ikke skjønner det selv og slutter i Brann...

 

Grorud er virkelig dårlig ja. Han er jo verre enn hva Sigurdsson var på sitt verste.

Lenke til kommentar

HAhaha, gleder meg til å se karakteren til Grorud i avisene i morgen :D Kjipt at de fikk et mål da, de sugde hard kukk hele veien.

 

VI SKA SLOKKE BRANN, VI SKA SLOKKE BRANN!

 

Du trenger da for faen ikke å bruke tekststørrelse 100 på det der...

Skulle gjerne brukt 100 om det hadde eksisert, step_up! Brukte bare 29, u mad?

Lenke til kommentar

 

Tror ikke Grorud hadde noe med akkurat den situasjonen å gjøre. uansett er det en juniorfeil å gå i en jevn situasjon som den der hvor Grorud kan nå den. Det bør være den eneste kampen Øvretveit får på en stund.nå må Piotr være klar til neste kamp...

 

Grorud hadde aldri hatt sjanse til å rekke den ballen og Grorud er totalt feilplassert og da prøver Øvretveit seg som sweeper med uhell. Men det er Grorud som skaper problemt. Som har gjorde veldig mye i denne kampen

Lenke til kommentar

Vi rotet bort ballen for mye. De fleste var ganske tamme og dårlige. Grorud er latterlig dårlig. han er så dårlig at han må mangle respekt for seg selv som fotballspiller ved å fortsette å spille frivillig. Hvor var Ojo, Nordkvelle og til tider Soko? Ojo spesiellt må skjerpe seg. Hva i helvete driver forsvaret på med? Ingen markeringer! På juniornivå er man mer bevisst på markeringer enn Brann er visstnok...

 

Øvretveit er nok fremdeles en junior og viser til de grader at han ikke er klar for TL...Piotr må bli klar til neste kamp. ville helst sett at vi skaffer oss en backup til sommeren, for Øvretveit kan ikke fortsette å være andrekeeper. Det får vel bli juniorlandslag og andrelagsfotball på han pdd...I dag burde vi faktisk slått ballen langt mye mer, for det skjedde faktisk ikke noe særlig. det handler om å ta det med ro med ballen. vi stresset for mye og mistet den. Vi kan bare ikke slippe inn mål så lett. da blir det umulig å spille fotball...

 

Tror ikke Grorud hadde noe med akkurat den situasjonen å gjøre. uansett er det en juniorfeil å gå i en jevn situasjon som den der hvor Grorud kan nå den. Det bør være den eneste kampen Øvretveit får på en stund.nå må Piotr være klar til neste kamp...

 

Grorud hadde aldri hatt sjanse til å rekke den ballen og Grorud er totalt feilplassert og da prøver Øvretveit seg som sweeper med uhell. Men det er Grorud som skaper problemt. Som har gjorde veldig mye i denne kampen

 

Jo det hadde han hatt. Øvretveit skal IKKE ut der. ferdig arbeid! Men at Grorud bør henvises til tribunen, bør det ikke være tvil om...

 

Gleder meg til å lese BA i morgen. Bare for å se karakterene. Grorud var helt ute å kjøre! Tror ikkje eg har sett en så dårlig kamp av han før

 

Tja, si hele forrige sesong...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Blir som å heie på United og Liverpool på samme tid.

 

Hold kjeft. Det er ikke i nærheten engang. En uholdbar sammenligning. Jeg kaster opp. Å heie på Man Utd og Liverpool samtidig er noe helt annet.

 

 

For øvrig beveger jeg meg utenfor tema nå. Jeg har sagt mitt i denne tråden.

Lenke til kommentar

Blir som å heie på United og Liverpool på samme tid.

 

Hold kjeft. Det er ikke i nærheten engang. En uholdbar sammenligning. Jeg kaster opp. Å heie på Man Utd og Liverpool samtidig er noe helt annet.

 

 

For øvrig beveger jeg meg utenfor tema nå. Jeg har sagt mitt i denne tråden.

Jaha?

Kan du begrunne det litt nærmere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...