Gå til innhold

Kjøper en ting og får en annen

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg kjøpte meg en Ghillie suit på

http://www.netthandelen.no

og jeg fikk den i posten i går.

Dette er bilde av Ghillie suit`n som netthandelen.no har i sin anongse (den grønne) .

111903.jpg

men problemet er at den jeg fikk var mye mer sånn som denne ghillie-suit.jpg

Så hva er det jeg skal gjøre ? jeg bestilte en grønn Ghillie suit og ikke en Desert cammo Ghillie suit... det står til og med

Den rufsete formen i drakten bidrar til å viske ut de menneskelige konturene og fargene er tilpasset vegetasjonen i skog og mark.
men det er de da altså ikke.

Hva skal jeg gjøre ? hva skal jeg si ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spøk til side :)

Du har ikke fått en annen ting, men du har fått en annen farge enn spesifisert. Pirk.

Varen skal ha de egenskaper og fungere til det formålet kunden har grunn til å forvente ved kjøp. Om det du får avviker det som var avbildet så har du en mangel i henhold til forbrukerkjøpsloven. Du kan dermed reklamere, og kreve omlevering til rett farge. Siden du har kjøpt den over nett så kan du også angre, men da må du betale returkostnaden.

Lenke til kommentar

Spøk til side :)

Du har ikke fått en annen ting, men du har fått en annen farge enn spesifisert. Pirk.

Varen skal ha de egenskaper og fungere til det formålet kunden har grunn til å forvente ved kjøp. Om det du får avviker det som var avbildet så har du en mangel i henhold til forbrukerkjøpsloven. Du kan dermed reklamere, og kreve omlevering til rett farge. Siden du har kjøpt den over nett så kan du også angre, men da må du betale returkostnaden.

jeg er klar over at jeg har fått riktig produkt, Men ikke fargen som er avbildet ( Det er den fargen som er avbildet som jeg har veldig god bruk for) Jeg vil ha produktet men vil ha riktig farge, Hvis det viser seg at de ikke har produktet i riktig farge hva kan jeg kreve da ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Det med vanning var en spøk. Såg litt visnet ut, om du tar spøken :)

Da får du først reklamere til netthandelen og kreve omlevering. Dette betyr at du får et nytt produkt som svarer til de egenskapene som selger annonserte. Dersom dette ikke lar seg gjøre, dvs dersom de ikke klarer å få tak i rett farge, så har du krav på heving av kjøp, hvor du skal få tilbakebetalt hele kjøpesummen inkludert frakt begge veier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da får du først reklamere til netthandelen og kreve omlevering. Dette betyr at du får et nytt produkt som svarer til de egenskapene som selger annonserte. Dersom dette ikke lar seg gjøre, dvs dersom de ikke klarer å få tak i rett farge, så har du krav på heving av kjøp, hvor du skal få tilbakebetalt hele kjøpesummen inkludert frakt begge veier.

så ikke at du skrev "spøk til side" :p Ja jeg får sende de en mail og se hva de kan tilby av endringer.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

så ikke at du skrev "spøk til side" :p Ja jeg får sende de en mail og se hva de kan tilby av endringer.

Dette er bilde av Ghillie suit`n som netthandelen.no har i sin anongse (den grønne) .

111903.jpg

Så hva er det jeg skal gjøre ? jeg bestilte en grønn Ghillie suit og ikke en Desert cammo Ghillie suit... det står til og med

Den rufsete formen i drakten bidrar til å viske ut de menneskelige konturene og fargene er tilpasset vegetasjonen i skog og mark.

Hei! Jeg har samme problem med samme produkt fra netthandelen.

Hvordan ordnet det seg for deg Eriksendrul ??

Lenke til kommentar

111903.jpg

Hei! Jeg har samme problem med samme produkt fra netthandelen.

Hvordan ordnet det seg for deg Eriksendrul ??

Jeg har ikke gått noe videre med det , jeg fant ut at det i grunn fungerer bra for meg sånn egentlig da jeg for det meste skal bruke denne til Duejakt , Dvs at en mere lys/grå passer bedre med en åker enn hva en helt grønn gjør , Men de er ganske raske til og svare om du har noe og si til dem så det er bare og sende en mail så får du fort svar , jeg gjorde det først men så tenkte jeg meg om og fant ut at jeg fortsatt kan bruke denne , hvertfal der jeg jakter . Anbefaler ikke og bruke sånn drakt som dette i skauen av flere grunner

1. Folk liker ikke at de skal gjøre jakt "militært" bruke så avangsert cammo etc

2. Noen andre jegere kan reagere på bevegelse i buska og skyte ( Den buska er da altså deg)

3. Veldig kronglete og bevege seg i skogen med dette i og med at alt setter seg fast spesielt griener .

4. Posteringsjakt i tett skog trenger du rett og slett ikke sånn drakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...