Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har et problem med Spotify som jeg har hatt en stund, og jeg begynner å gi opp dette forbanna dritt programmet som jeg betaler 100 kr i måneden for. Når jeg hører på musikk - hører jeg på en sang, så skal den skifte til neste sang. Noen ganger, når jeg gjør dette, starter ikke neste sang. Den bare står på 0:00 å jeg må trykke på tidslinjen for å få startet sangen. Noen som har en løsning på dette problemet??? Mvh irritert spotifykunde. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har brukt Spotify siden de startet opp i Norge og har aldri hatt dette problemet på hverken PC eller mobil. Kanskje det er noe nettlinjerelatert? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Tja, merket det samme i går på ett par sanger på "starred" listen min. Funket når jeg gikk inn på albumet. Så jeg aner ikke hva feilen kan være. Eller - den som var litt vanskelig å få til å starte var tilgjengelig offline. Det var ikke den som fungerte. Så for min del kan det gjerne være noe hiccups med maskinen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Har brukt Spotify i flere år og har aldri hatt dette problemet - helt til månedskiftet januar-februar. Internett bør det ikke være noe feil med(25/25 mbit). Lenke til kommentar
AuflesProductions Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Vil bare minne om at emnetitellen kanskje kunne endres til noe litt mer beskrivendes? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har brukt Spotify i flere år og har aldri hatt dette problemet - helt til månedskiftet januar-februar. Internett bør det ikke være noe feil med(25/25 mbit). Prøver igjen jeg da Var sangene tilgjengelig offline - og kan du således utelukke PC-hiccups? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Ja, sangene er tilgjengelig offline. Virker som om det skjer oftere når jeg hører på første dubstep - så skifter sangen til en rap sang. Er det tilfeldig? Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 dubstep There's your problem 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Skjer ofte hos meg, og har ikke lagt merke til noe "mønster" i når det skjer. Kan like greit skje i en liste med bare ett band som i en liste med mye forskjellig. Det er utrolig irriterende, og det har begynt å skje på min iPhone også, som gjør at jeg nå og da må ta den opp av lomma for å trykke play igjen. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå