Gå til innhold

Spotify

Anbefalte innlegg

Har et problem med Spotify som jeg har hatt en stund, og jeg begynner å gi opp dette forbanna dritt programmet som jeg betaler 100 kr i måneden for.

Når jeg hører på musikk - hører jeg på en sang, så skal den skifte til neste sang. Noen ganger, når jeg gjør dette, starter ikke neste sang. Den bare står på 0:00 å jeg må trykke på tidslinjen for å få startet sangen. Noen som har en løsning på dette problemet???

Mvh irritert spotifykunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, merket det samme i går på ett par sanger på "starred" listen min. Funket når jeg gikk inn på albumet. Så jeg aner ikke hva feilen kan være.

Eller - den som var litt vanskelig å få til å starte var tilgjengelig offline. Det var ikke den som fungerte. Så for min del kan det gjerne være noe hiccups med maskinen :)

Lenke til kommentar

Har brukt Spotify i flere år og har aldri hatt dette problemet - helt til månedskiftet januar-februar.

Internett bør det ikke være noe feil med(25/25 mbit).

Prøver igjen jeg da :) Var sangene tilgjengelig offline - og kan du således utelukke PC-hiccups?

Lenke til kommentar

Skjer ofte hos meg, og har ikke lagt merke til noe "mønster" i når det skjer. Kan like greit skje i en liste med bare ett band som i en liste med mye forskjellig.

Det er utrolig irriterende, og det har begynt å skje på min iPhone også, som gjør at jeg nå og da må ta den opp av lomma for å trykke play igjen. Irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...