erlend456 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Hei, når jeg starter maskinen min resetter den seg selv en gang før den starter skikkelig, jeg har ikke den fjerneste anelse om hva som er problemet... Men litt info, jeg har clocket CPU til 4.5ghz, hvis det kan ha noe betydning. Håper noen kan hjelpe meg. Har forresten prøvd å resete CMOS Endret 25. mars 2012 av erlend456 Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei! Kan du forklare litt hva du har klokket. OS Hardware spec. Hvis du har klokket i bios. Så re booter din pc, når overklokkingen ikke støttes, eller er for kraftig. Under omstart. Så lastes default settings inn i bios. Prøv å gå ned på overklokkingen. Lykke til.. Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Hei! Kan du forklare litt hva du har klokket. OS Hardware spec. Hvis du har klokket i bios. Så re booter din pc, når overklokkingen ikke støttes, eller er for kraftig. Under omstart. Så lastes default settings inn i bios. Prøv å gå ned på overklokkingen. Lykke til.. Har i5-2500k 3.30ghz, H100 kjøler, men hvordan skal jeg gå fram når jeg skal klokke ned? Hva begynner jeg med å endre? Endret 25. mars 2012 av erlend456 Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 gå inn i bios.. der endrer du slikt.. Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 gå inn i bios.. der endrer du slikt.. Ja, men hva skal jeg endre først, CPU volt eller skal jeg stille alt ned samtidig? Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kjør ned klokke frekvensen. Funker ikke det.. Tar du Volt etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå