Binders' Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei. Jeg har et problem. Jeg har en bærbar pc som ikke er særlig god når det kommer til ytelse, men jeg vil likevel spille på den. Jeg har også en rimelig kraftig stasjonær pc som jeg egentlig bruker til spill. Det jeg lurer på er om det er mulig å kjøre spill på den stasjonære pc'en min, men bruke den bærbare som skjerm via internett? Jeg tenker kun ganske lette spill som FM og Making History. Den bærbare pc'n klarer det sånn delvis men går veeeeldig tregt. Det er derfor jeg lurer på om jeg kan kjøre spillet på den stasjonære og bruke den bærbare til å fysisk spille det? Det vil si skjerm, mus og tastatur på den bærbare. Noen som skjønner hva jeg vil frem til og tror det kan hjelpe? Takker for alt av hjelp som er å få Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 I prinsippet går det an. Du kan bruke Windows Remote Desktop, VNC, eller TeamViewer. Men om det er egnet til spill er ikke sikkert. Spill krever som regel rask oppdatering av grafikken. Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 I prinsippet går det an. Du kan bruke Windows Remote Desktop, VNC, eller TeamViewer. Men om det er egnet til spill er ikke sikkert. Spill krever som regel rask oppdatering av grafikken. Hm, jeg skal se hva jeg får til. Takker for svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Du må ha Win server 2008 R2 på hovedmaskinen med RemoteFX for å få brukbar ytelse. http://www.youtube.com/watch?v=sRbEh_58XmI&feature=related Endret 25. mars 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå