Gå til innhold

Kjøp av webcamera!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg leter etter eit webcamera.

Helst billigest mulig.

Trenger å ha mest mulig god kvalitet, men til lavest pris.

Ha mikrofon? Trengs ikke, men hadde vært greit.

Lett å plassere/feste.

Har sett på dette: Microsoft Lifecam

Men det står følgende:

Fungerer med

Windows Live™ Messenger, Yahoo!, AOL Instant Messenger og Skype.

Menes det at det ikke fungerer med bare å recorde helt vanlig feks?

Mulig å finne med eit stativ som passer bra, og er bra?

Endret av terje k.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, du kan bruke dette til å recorde til alt annet også - dette er bare ting som kameraet har offisiell støtte for. Hvis du vil blogge med dette kameraet så er det ingen problem med å gjøre det f.eks.

Har kameraet selv, og det er totalt sett et bra kamera for den lave prisen. Høy oppløsning på videoen krever en rimelig oppgegående maskin, og kameraet trenger at du har litt kontroll på lys-settingen i rommet om du skal få optimale resultater, men så lenge du har det så er resultatet faktisk ganske så bra.

Jeg tror at om jeg skulle gått for noe kamera i høyere prisklasse enn dette så måtte det vært et kamera med innebygget HW-decoding i så fall...

-Stigma

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar! :) Tror jeg tar dette webcameraet da:)

Ja, forresten ... anngående stativ så kan jeg annbefale noe så enkelt og billig som dette:

http://www.ebay.com/itm/New-Mini-Tripod-Stand-for-Canon-Sony-Nikon-Kodak-Camera-/370589091617?pt=US_Tripods&hash=item5648d4c721

1 dollar med gratis frakt - stort billigere får du det ikke - og tripod'en er helt kurrant for bruket så lenge du bare skal ha en løsning for å bruke kameraet uten å ha det liggende opppå en TV eller annen skjerm. Jeg bruker en lignende (sansynligivs identisk) til dette kameraet når jeg av en eller annen grunn trenger å ha det stående direkte på bordet. Bemerk deg 2-3 uker på levering på slike hongkong produkter, men for 1 dollar er det liksom verdt det om du ikke har velidg hastverk :)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...