Twinflower Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei Følgende script fungerte fint når jeg laget siden for 3 års tid siden (husket ikke firefox-versjonen fra den tiden). Nå virker det altså ikke i Firefox, mens det fremdeles fungerer glimrende i IE og chrome. function toggledisplay(first, second, third) { if (document.getElementById(first).style.display=='none') { document.getElementById(first).style.display='block'; } else if (document.getElementById(first).style.display=='block' || document.getElementById(first).style.display=='inline') { document.getElementById(first).style.display='none'; } Prøv selv på denne siden: http://foniksfsk.no/...ktutstyr/selges Når man trykker på en heading skal den erstattes med annonsen og vice versa. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fungerer heller ikke i Opera. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 OK, takk for input. Ettersom jeg ikke har holdt på med slik hobbyutvikling på 3 år så har jeg ikke alskens nettlesere og utviklerverktøy installert lenger. FTP-klienten er en addon i firefox, og redigeringsprogrammet heter Notepad 2 Hvis noen vet om en universal måte for å endre displaymetode fra none til block, skrik ut. Lenke til kommentar
agm Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nå er det kanskje lite effektivt å bruke jQuery for en så liten sak, men da fungerer det iallefall i alle (eller de aller fleste) nettlesere. $("#first").css({'display':'block'}); Eventuelt bruke jQuerys toggle-funksjon $("#knapp").click(function(){ $("#first").toggle(); }); Lenke til kommentar
Milktea Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Dette ser ut til å være et problem med AdBlock. Unngå navn som "adheader", "adcontainer" osv. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Jøie meg! Du har helt rett Milktea! Disablet adblock, og vips fungerte det. Takk for hjelpen! @agm: Synes jQuery blir litt overkill for en slik funksjon ettersom jeg ellers aldri har brukt jQ Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 @agm: Synes jQuery blir litt overkill for en slik funksjon ettersom jeg ellers aldri har brukt jQ jQuery er fin å ha i enkelte scripts. Som f.eks en ajax spørring. Mye enklere i jQuery. Lenke til kommentar
agm Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 @agm: Synes jQuery blir litt overkill for en slik funksjon ettersom jeg ellers aldri har brukt jQ Ja. Jeg oppfattet problemet som et kompatibilitetsproblem, og da løser ofte jQuery en del floker. Men som jeg sa i første posten - jeg helt enig at det blir dumt med jQ for en så liten sak. Fint dere fant en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå