Stigma Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei, Jeg er i den situasjon at jeg skal digitalisere en bunch med Sony hi8 videokasetter - men desverre ser det ut som kameraet de originalt ble tatt opp med nå er dødt (får hakkete lyd og kanpt noe bilde ved playback, så jeg anntar at leserhodet sansynligivs er defekt nå etter så mange år i skuffen). Dermed trenger jeg å låne et hi8 kamera, eller evt. annet ustyr som kan spille av hi8. Er det noen der ute som har noe slikt til låns, evt. for en symbolsk sum for et par dager? Jeg holder til i Bergen, så av åpenbare grunner er det jo mest ideelt om det er noe fra det området osm kan hjelpe. Evt. tar jeg gjerne forslag om hvor man kunne kjøpt noe rimelig som kunne brukes for å spille av disse tapene eller noen lignende løsning. Jeg er klar over at det finnes tjenester for digitalisering av slike taper, men det er ganske mange av dem, og litt av poenget var at det ikke skulle koste en formue å gjøre denne jobben. Jeg håper noen kan redde meg ut av knipen -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå