Wolfman83 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Lurer på om noen har noen erfaringer med henholdsvis vw passat 02-03 mod stasjonsvogn, eller bmw 02-03 mod 3-serie stasjonsvogn? Hvilken bil ville dere ha gått for, og hvorfor? Feks hvem er billigst i drift? Hvem av dem er slitesterk med tanke på deler som ryker etc? Ta utgangspunkt i at begge bilene har gått 200000 km :-) Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har du tenkt deg Bensin eller diesel? Manuel eller automat? Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Har du tenkt deg Bensin eller diesel? Manuel eller automat? helst bensin tror jeg. men hva er best/billigst med dagens priser og utgifter?? Manuell!:-) Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Iforhold til dagens priser gir diesel minst på drivstoffutgifter , men du må gjerne gi mer for en diesel da de ofte holder seg bedre i pris enn samme bil med bensin, men det finnes selvsagt unntak . Hva som lønner seg for deg kommer anpå hvor langt du kjører, hvor langt du kjører om gangen osv. Endret 25. mars 2012 av trra Lenke til kommentar
username882 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Begge deler skal vel være gode biler, men jeg ville satset på BMW'n.. En del smak og behag, men jeg tror du vil ende opp med en bedre bil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå