torsvb Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er det noen her som vet hvordan jeg kan lage et Excel-ark, java-script eller noe annet.. på enklest måte som man kan sette inn en Premier-league-tabell. Jeg og kompiser har nemlig laga en egen tabell-konkuranse for PL. Reglene for den er at man får et poeng for hver plass man tipper laget feil. Hvis man tipper helt riktig plass på et lag får -1 poeng. Den som har minst poeng når sesongen er slutt vinner. Men det vi tenkte på var om det var mulig å lage noe som kunne regne ut dette automatisk slik at vi kunne følge med hvordan vi lå ann hver runde bare ved å sette inn tabellene.. Jeg har nemlig ikke så veldig peiling på script og excel og sånt, så derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Bruk Excel...hvis du har det da. Der kan du lage formler osv uten å kunne så veldig mye om Excel eller om programmering. Edit: Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ja, jeg har Excel, men kan egentlig ikke så mye mer enn enkle regnestykker.. Det som er meningen er at man bare kan fylle inn løpende tabell + den vi har tippa og så skal den regne ut poengene. 17 år, hvordan det? Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Var visst ikke så vanskelig som jeg hadde trodd Tabell-skriptet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå