MoonGirl Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) kek Endret 11. desember 2012 av Mary_5 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvis det er deg han planlegger fremtiden sin med, er du ikke nummer to. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Sitter sånn ca i samme båt, men kjæresten min har overbevist meg om at det bare er i mitt hode. Hun var hans første store kjærlighet og alt det der, vi var gode venner i flere år før vi fattet interesse for hverandre.. og innimellom så får jeg en små-desperat følelse om at han kanskje tenker på henne. Tror du at det er en mulighet for at det egentlig bare er i ditt hode? Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det er slike ting man aldri kan ha noen garanti for, og slik jeg ser det så må du nesten bare ta et valg angående dette: å velge å stole på at du er nummer 1, eller la vær. Våg å tro på at du er god nok Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Desverre har ikke vi mennesker en bryter vi kan slå av og på følelsene oss med, om han tenker på hun eller savner hun av å til så er det helt normalt en god stund etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå