sara15 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Hei! kusinen min studerer utenlands , og der hun bor , er det mye trafikkert vei utenfor , så det er mye trafikkstøy dagen lang. Derfor lurer jeg på om det fins ørepropper/hodetelefoner som stenger trafikkstøy ute delvis eller helt liksom. Jeg tok et google søk og fant noe som sov i ro ørepropper , først og fremst beregnet for når man skal sove og vil stenge støy ute . Jeg lurer på om det funker greit å ha dem i ørene på dagtid. så billigst som mulig og helst under 500 kr. Kom med forslag til både ørepropper og hodetelefoner. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Har selv fått veldig godt inntrykk av AKG sine øreplugger. Har hatt 3 par av AKG K321, som er billige, men veldig gode i forhold til mange andre til samme prisen som jeg selv har erfart. Ellers har du AKG sine K340 som har enda bedre lyd enn 321 og er supre til all slags musikk og bruk som jeg selv har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå