Fotballspiller15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei jeg lagde en tekst på tentamen i 9'ende. Hvis jeg får muligheten til å bruke den neste tentamen, får jeg plagiat da? Det er jo mitt verk? Takk for svar; Mvh Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Slå opp hva "plagiat" er for noe før du spør er du snill. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har du ikke forbedret deg siden forige tentamen? 1 Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Har du ikke forbedret deg siden forige tentamen? Det har jeg for all del ikke sagt? Les gjennom spm, så skjønner du; '' Får jeg plagiat om jeg bruker en tekst jeg har lagd før, på nytt i en annen tentamen? '' Slå opp hva "plagiat" er for noe før du spør er du snill. ? wth Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Slå opp hva "plagiat" er for noe før du spør er du snill. ? wth Plagiat plagi|a't n3 (fr, se plagiere) litterært el. kunstnerisk tyveri Kan du stjele noe som er ditt? Les lenker du får servert. De er som oftes nyttige, men de kan ikke tvinge deg til å bruke hodet. Endret 25. mars 2012 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 haha, takk for svar skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå