Groove_coverage Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei Vi er tre jenter på 13år som har såååå lyst på sommerjobb! For å tjene penger! Men vi har ikke så lyst på avisbudjobber... Kan dere komme med noen andre forslag? Lenke til kommentar
Catgirl Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg er også jente nettopp fylt 14 år.. Hadde jeg vært dere hadde jeg kanskje gått med avisen.. Både for bt og ba.. det blir fort en del lommepenger i uken da Ellers kan du spørre på matbutikker Det er veldig kjekt å jobbe i små matbtutikker som liggeri nærheten, men at alle tre får jobb på samme butikk tviler jeg på, da jeg tror butikken syntes det er nok med en unge Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 logistikk tjeneste, vaskehjelp, ryddehjelp, administrasjonshjelp. dere blir veldig sannsynlig splittet da unge snakker mye sammen og det er bevist at jo flere som jobber sammen så mindre jobb blir gjordt. samme med at hvis det er lite jobb og det er 3 personer på samme jobben. man blir fortere ferdig med jobben med å bruke bare en person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå