Gå til innhold

PC-Møbel for gamere?

Anbefalte innlegg

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. (...)

Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. (...)

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. (...)

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne.

Ro ned hormonene, så slipper jeg å ta på meg asbesthanskene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er patetisk av dere å vri om denne tråden på den måten!

1: Jeg er håndverker å ser det som en utfordring.

2: Når jeg er ferdig skal jeg gi den til lillebrodern

3: Mus har aldri vært problem for min del :wink:

4: Jeg er vel en av de få som er over 20 her(å ikke lever på mamma.)

Så hvis dere ikke har noe seriøst å bidra med så la kan dere like gjerne la det være.

For dere som er intressert, så er jeg mer enn gjerne motakelig for tips og triks :woot:

Lenke til kommentar

Kjære kukMo!

Jeg har nå lest samtlige av dine innlegg og har kommet frem til følgende.....

Du bør melde deg inn i FPU/FRP

Dette begrunner jeg med at du på død og liv skal bare komme med usakelige innlegg/innspill og argumentere for ting som er helt høl i hue! :shrug:

Du ville bli en ypperlig FPU/FRP "politiker" :yes:

Og med det kallenavnet hadde du glidd rett inn :lol:

Lenke til kommentar

Kjære kukMo!

"Jeg har nå lest samtlige av dine innlegg og har kommet frem til følgende....."

Hyggelig at du finner meg interessant.

"Du bør melde deg inn i FPU/FRP"

Nei. Politikk interesserer meg ikke.

"Dette begrunner jeg med at du på død og liv skal bare komme med usakelige innlegg/innspill og argumentere for ting som er helt høl i hue! :shrug:

Du ville bli en ypperlig FPU/FRP "politiker""

Hva er det du sikter til her? Er det normal rutine her blant dere at man kommer med påstander uten å ha noe som backer de opp? Hva er det jeg har argumentert for som er høl i hue?

"Og med det kallenavnet hadde du glidd rett inn"

Du snakker om å argumentere for ting som er høl i huet. Her sitter du faktisk og påstår at det er normalt å "hete" KukMo blant medlemmene i et av de største politiske partiene her i landet. Snakk om å spenne bein på seg selv.

Jeg begynner å ble lei av småunger som ikke kan "snakke" for seg. Neste gang du skal angripe meg, kunne du i hvert fall kommet med noe som har noe for seg?

Lenke til kommentar

Tror ikke kjæresten min hadde hatt så mye imot at jeg fikk meg en sånn stol.

Hun hadde nok kommet til å syns at den var litt festlig. Og så lenge jeg bruker tid på henne, så går det greit.

Men såklart, for noen mennesker her så er det litt for "geeky" med en sånn stol, tydeligvis.

Syns det er særdeles tåpelig og umodent å hakke på jephque. Jeg lurer på hvem som EGENTLIG bor hos mamma'n sin, eller trenger å bo der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...