Jan Erik Engan Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Rød Bildet er fjernet. Beskrivelse: Plassen heter Rød,og ikke fordi broen er rød. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ok dette du! Ble nesten en sånn "rusk" på øyet opplevelse. God 3'er! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ei flott bru som stikker seg fint fram, Jan Erik ! Liker sløringen som får brua til å virke nesten som ei miniatyrbru! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 En litt annen variant, ble litt sånn miniatyr-aktig over dette. Takk for bidrag. Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fint bilde og spennende effekt, men kanskje har du lagt på effekten litt vel kraftig etter min smak Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Flott bilde av den gamle broa i fagverk - uvanlig farge - artig med sløringen. Husker godt da jeg var liten, da sto vi ofte på ei litt mindre bro av samme slaget (oppe ved Knaben i Vest Agder) og satte den i selvsving ved å hoppe taktfast på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg