stiaas Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Med denne strømgjerrige dingsen får du pulsmåling på iPhone. Denne gjør det morsommere å trene Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Grunnen til at det ikke fungerer i Android er veldig simpel; Android har ikke et generelt API for bluetooth smart. Motorola har et egetutviklet API, men det er ingen av de store treningsappene som støtter det.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Dette har vært tilgjengelig for Nokia Symbian og Sportstracker veeeeldig lenge Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Med Wahoo Blue HR er det endelig mulig å bruke pulsbelte på iPhone, uten spesielle adaptere. Det har vel vært mulig en stund? Hva med med f.eks Scosche myTREK, som også er et pulsbelte som kommuniserer med iPhone vha blåtann? Dette produktet har vært i salg siden august i fjor så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
atmozphere Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Just did a quick search and it seems like there are at least two apps that can be used with the Motorola RAZR. Can you guys try iMapMyRUN and iMapMyRIDE from the android market with the Razr and then report back. I am really interested in getting this heart rate monitor but would wait for a confirmation it would work with my phone before buying it. Otherwise there is always the Motoactv. :-) Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 ANT+ er også Bluetooth, men den benytter en egen protokoll som kjører over blåtann-nettverket. Jeg ville vært skeptisk til å forvente at dette pulsbeltet vil fungere på andre enheter enn iPhone med det aller frøste.. Lenke til kommentar
elaffen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 ANT+ er ikke Bluetooth. ANT+ sender på 2.4 GHz frekvensen sånn som Bluetooth, noe også WLAN gjør. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dumt spørsmål sikkert, men kan jeg bruke dette pulsbeltet og mitt bluetooth-headset samtidig, ved at begge er tilkoblet iPhonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg