LonelyMan Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Denne tråden skal ikke trolles, det skal ikke stilles irrelevante spørsmål, det skal ikke postes trollebilder (mitt eget bilde i innlegget skal ikke kommenteres heller), det skal ikke slenges uhyggelige bemerkninger, denne brødteksten skal ikke kommenteres ytterligere. Innlegg skal ikke inneholde passiv aggressiv tekst (av type diskret destruktiv holdning) det må være snev av hyggelig og vennligsinnethet. Denne tråden skal bestå av spørsmål fra ateister til kristne. Mange ateister kan stille mange forskjellige spørsmål, dere kan også gjerne nominere hvilket spørsmål som dere mener er viktigst, men dette er ikke nødvendig. Spørsmål som skal stilles må være relatert til religion og Gud, helst den kristne guden siden den er mest populær her i landet. Vitenskap kan benyttes som argumentasjon. Jeg garanterer ikke at jeg selv svarer, men der må da være flere der ute som kan svare også. Endret 25. mars 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
RWS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg er ferdig med å spørre deg om noe som helst jeg lonelyman. Du klarer ikke å svare allikevel med annet enn nye påstander og det gidder jeg ikke... 4 Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg lurer på hva du tenker om at du synder ved å legge ved et bilde i innlegget ditt? Du har jo tidligere vært klar på at i følge Gud er kunst, foto osv. synd. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 det skal ikke postes trollebilder (mitt eget bilde i innlegget skal ikke kommenteres heller) Forventer du at noen skal ta deg seriøst når du oppfører deg slik? Denne tråden kommer til å ende opp som en krangletråd, slik som flere av dine tidligere tråder har gjort. Jeg velger derfor å stenge denne før det går så langt. Du er velkommen til å opprette en ny tråd, hvis du klarer å holde deg til emnet. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg