Gå til innhold

HTC Sensation, Android, Problemer etter oppdatering av OS

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg eier en HTC Sensation, og etter at oppdateringen til android 4.0 kom, har jeg bare vært plaget med telefonen.

Et par ting er at notatfunksjonene slutter å fungere, vekkerklokka ringer ikke og klokka på skjermen fryser..

For et par dager siden ble jeg plaget av at mobilt nettverk og wifi skrudde seg på automatisk, uten at jeg hadde bedt om dette. Hva grunnen kan være, vet jeg ikke? Har prøvd å avinstalere alle apps jeg ikke bruker.

Har prøvd å laste ned nortonmobile og kjøre malware/virus scan uten hell. Har også brukt task-killer uten hell..

Igår mottok jeg en sms fra ukjent avsender.. var +66...... så antok at det bare var spam. Slettet meldingen med engang. Rakk bare se at det stod noe som "gratulerer, din tlf/tlfnr er nr 1million bla bla bla"

Er det noen andre som har problemer og er det noen som kan gi noen tips/hjelpe på problemene jeg har?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også en Sensation, og har fått noe småkrøll.

Får av og til feilmelding om at "Du har mistet datatilkoblingen fordi du har forla..." men jeg vet ikke hvordan man skal lest resten. Tror dette har noe med roaming å gjøre, men jeg skjønner ikke hva. Jeg tillater roaming, og har slått av varsling når det blir brukt (har OneCall, så det blir brukt hele tiden). Denne meldingen står oppe i varsellinjen selv om jeg er tilkoblet mobilnett/WiFi. Så aldri noe sånt før oppdateringen.

Har også sett en evig runddans ved restart av telefonen, da kommer den til oppstart-lyden for så å slukne og begynne på nytt. Tror dette har skjedd bare en gang, med lite strøm på batteriet - satser på at det var årsaken.

Synes også at automatisk lysstyrke i skjermen har blitt hakkete og treg.

Men ellers var oppdateringen glimrende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...