Ar2 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har satt inn en "QUANTUM FIREBALL EL5.1A" maskinen finner ny harware, og jeg blir bedt om å innstallere software som fulgte med. Dette er en gammel disk, og jeg har ikke driver. Har forsøkt å lete på nett uten å finne noe. Disken er formatert med FAT32, og den blir synlig i min datamaskin. Det er irriterende og bli spurt om å innstallere drever hver gang...... noen som har en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Under innstallasjon, der du blir bedt om å sette inn floppy etc. må du velge "ikke innstaler drivere for denne enheten". Du skal da ikke bli spurt om dette neste gang du setter den inn igjen. des,OUT! Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kommer rett inn i en wizard og kan enten velge cancel eller å innstallere.[/img] Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Får bare ny melding om at maskinen har funnet ny maskinvare etter neste boot Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du velger innstaller, deretter ber du den søke, når den ikke finner driver så sier du bare at den ikke skal spørre neste gang. Enkelt og greit. (vel enkelt var det ikke, men greit) des,OUT! Lenke til kommentar
arcanorum Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har samme problem med min quantum bigfoot cy 2,1 det er jo greit å trykke cancel når den spør etter software men da finnes ikke disken i xp. liten vits å ha en disk du ikke får brukt. noen som har en annen løsning??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå