Gå til innhold

m-atx kabinett

Anbefalte innlegg

Har alt av deler unntatt hovedkort og kabinett. Kabinettet skal ha plass til m-atx hovedkort, de støreste skjermkortene og mange harddiskplasser + god kjøling. Har sålangt funnet

1. Silverstone TJ08-E

2. Fractal Design arc mini

Noen som vet om flere? Skal finne så mange som mulig, for så å gå igjennom alle og velge det som har flest positive sider. Sålangt ser TJ08-E ekstremt bra ut, kanonkjøling og god plass til de lengste skjermkortene uten å ofre harddiskbur:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel strengt tatt 800D ett bigtower og ikke ett minitower som trådstarter spør om, men jeg fikk mitt TJ08-E på fredag og er veldig godt fornøyd, det eneste du må passe på er at hvis du har en stor cpu-kjøler blir det fort for lite plass til ledninger mellom den og harddiskracket. Jeg har en corsair a70 tårnkjøler og da har jeg maks to millimeter klaring mellom harddiskene og kjøleren som gjør at det ikke er plass til ledningene til harddiskene. Utenom det er jeg kjempegodt fornøyd selv om det er litt uvant å bygge i første gangen.

Lenke til kommentar

Du kan selvfølgelig se på fractal design core 1000 (?), mini-toweret ihvertfall, en litt enklere å billigere versjon enn de andre, jeg fant den fort uaktuell pga plasseringen på usb-kontakter og av/på bryteren. Ellers har jeg selv bygd i ett Ace 250 en gang og fikk ett veldig godt inntrykk av det kabinettet selv om det kanskje er for få hdd-plasser for din bruk..

Lenke til kommentar

Du kan selvfølgelig se på fractal design core 1000 (?), mini-toweret ihvertfall, en litt enklere å billigere versjon enn de andre, jeg fant den fort uaktuell pga plasseringen på usb-kontakter og av/på bryteren. Ellers har jeg selv bygd i ett Ace 250 en gang og fikk ett veldig godt inntrykk av det kabinettet selv om det kanskje er for få hdd-plasser for din bruk..

Takker skal se mer på det:) Har også funnet Lian-Li PCA-04. Kom gjerne med flere forslag folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...