PerPerson Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei. Kjøpte et g930 headset fra komplett for en stund siden. http://www.komplett....wPage=1#reviews Omtrent en uke etter kjøp sprakk den ene overgangen til venstre øreklokke. Sende den da tilbake til komplett og fikk ny. Denne igjen sprakk på samme sted to dager etter. Etter å ha lest kommentarene på komplett (som ikke var der da jeg kjøpte den) og flere forumer ser jeg at jeg ikke er den eneste som har det samme problemet. Ser ut til at det er veldig dårlig byggekvalitet på disse overgangene. Lurer derfor på om hvordan det er med garanti osv? Er det mulig å få tilbake pengene, eller få et anent headset for omtrent samme pris? Utenom dette er headsettet et veldig bra headset Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Selger har tre forsøk på å utbedre feilen før du har krav på å heve kjøpet. Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Ok. Jeg kjøpte den også under tilbud. Hva har dette å for prisen jeg får tilbake, om den skulle knekke en 3. gang? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hever du kjøpet etter 3 gangs samme feil, så får du tilbake samme sum som du betalte for varen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 At du kjøpte på tilbud er irrelevant. 3. gang du leverer inn for samme mangelen har du hevinsgrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå