LarZen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er rimelig glad om dagen da jeg har kjøpt meg noen nye høyttalere! Bowers & Wilkins 805 Diamond Og så fikk jeg igjen mye penger på skatten så da blir det en rimelig heftig receiver snart også, Anthem MRX 700 Happy times å være meg om jeg får si så selv Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Flotte høyttalere. Har tenkt å skaffe meg like, hvis jeg ikke går for et 5.1 surround opplegg. Var ikke like heldig på skatten jeg, så forblir stereoforsterker fremover. Hehe, si ifra hvis du skal selge Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Ja det er pent på øyet og ørene dem høyttalerne der slik. Har tenkt å bruke dem i et surround oppsett og det skal fungere bra det, men en må ha en subwofer om en vil ha litt trykk da dem ikke klarer dette noe spesielt bra. Men gleder meg til jeg får alt opp og en center i samme serie så blir det nok utrolig høy oppløst og detaljert lydbilde altså. Rart det ikke er mer fokus på det i disse HD tider egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå