akselme Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) http://audunkrogstad.com Det er fire gallerier: Nature, Wildlife, Environment, Miscellaneous. Endret 24. mars 2012 av akselme 2 Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Mange flotte bilder. Eneste negative jeg fant er navigeringen. "Filmstripen" som legger seg halvveis over bildene hvor du må trykke for å scrolle og så trykke igen for å velge nytt bilde og så flytte cursoren vekk for at filmstripen skal forsvinne er for tungvint. Endret 25. mars 2012 av se# Lenke til kommentar
akselme Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Mange flotte bilder. Eneste negative jeg fant er navigeringen. "Filmstripen" som legger seg halvveis over bildene hvor du må trykke for å scrolle og så trykke igen for å velge nytt bilde og så flytte cursoren vekk for at filmstripen skal forsvinne er for tungvint. Enig. Vanskelig å fikse det for meg, men skal prøve når jeg får mer tid:) Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå