MonkeyMadness Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kjøpte meg nettopp en Kingston HyperX SSD-disk til OS, da den forrige disken ble litt i minste laget. Hadde ikke problemer med treg oppstart på den forrige, gikk som en drøm. Men på Kingston disken, som på papiret skal være raskere, går det mye lengre tid. Det som skjer er at det kommer opp Verifying DMI Pool Data på skjermen, og denne verifiseringen tar tydeligvis veldig lang tid. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Du har riktige innstillinger? http://mcaf.ee/o8ih6 Du kan også forsøke å kjøre "Load Setup Defaults" i BIOS Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Oppgrader BIOS. Ikke sikkert din versjon av BIOS støtter SSD. Lykke til Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Prøvde å oppgradere BIOS med software som fulgte med HK, men dette funket ikke... Hvis jeg skal loade defaults, skal jeg velge Optimized Defaults eller Fail-Safe Defaults? Disken er installert på samme måte som i linken fra hw.no, og den er satt til å kjøre i ACHI-mode. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Takk, får teste det Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Funket bra med Load Optimized Defaults, går som en drøm nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå