A-mi Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Hei! Jeg ladet min Samsung Galaxy S2 og da jeg tok ut laderen begynte telefonen å pipe og denne meldingen kom opp; " ladning stanset midlertidig, spenning for høy". I tillegg så blinker ladningsikonet hele tiden. Har noen andre opplevd dette? Og kan det i så fall fikses? Endret 24. mars 2012 av A-mi Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 +1 ....... opplever denne jeg og... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Dette problemet har jeg aldri opplevd på min S2. Hva slags lader bruker du? Den medfølgende 220V-laderen? Jeg bruker alt mulig annet... USB-uttaket på laptopen eller laderen til nettbrettet for eksempel. (av praktiske hensyn, ikke fordi jeg har noe imot den originale laderen.) Endret 23. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bruker standard medfølgende lader ja, men har prøvd andre. Ser at andre også sliter med samme problem (f.eks på samsung sin side på facebook). Lenke til kommentar
RexLeo Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 +1 samme problem med min mobil. bruker original lader stortsett men også lader den fra usb og i bil Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Er vel noe Samsung har lagt inn, for å få dere til å gå over til S3 Eller kan det være batteriet som er i ferd med å dø? Endret 13. mai 2012 av HellMate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå