Jan R. Halvorsen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kult "svevende" eple! Rækene er jo også helt perfekt i fargene, tror forøvrig jeg må kikke gjennom alle bildene når måneden er omme, vurderer å anskaffe den 50´n selv.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Mums! Hva er det for bröd du har der, forresten? Ser godt ut. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Kult "svevende" eple! Rækene er jo også helt perfekt i fargene, tror forøvrig jeg må kikke gjennom alle bildene når måneden er omme, vurderer å anskaffe den 50´n selv.. Takk. Veldig fornøyd med 50mm, skarp og fin. OSS er kjekt å ha. Veldig anvendelig også innendørs, bare man tar noen skritt bakover. Mums! Hva er det for bröd du har der, forresten? Ser godt ut. Fransk energibrød fra Meny. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Næring for tankene Sony Nex-5N og SEL50f18@f/4, ISO 200, 1/80s 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fint komponert det siste bildet.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ja, det var pent! Flotte farger også. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Fint komponert det siste bildet.... Takk. Ja, det var pent! Flotte farger også. Takk-takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Fisk Sony Nex-5N og SEL50f18@f/2.8, ISO 1250, 1/80s Sushi smaker godt, og ser nydelig ut også. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det ser nydelig ut ja...men aldri dristet meg på det..det er vel RAW-formatet som skremmer da :!: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Det ser nydelig ut ja...men aldri dristet meg på det..det er vel RAW-formatet som skremmer da :!: Knall-kommentar! Det finnes sushi-typer som er snillere enn andre for nybegynnere, så det finnes noe for de fleste. Er ikke så modig selv i valg av sushi, heller. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, skal prøve det en gang...jeg har en venninne som har bodd 19 år i Japan og hun serverer på den snille siden av det slaget...jeg vet det finnes annet enn raw-greier også. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Lunsj med utsikt Sony Nex-5N og SEL16f28@f/8, ISO 100, 1/320s Idyllisk og sommerlig i dag. Lunsjen inntas utendørs. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ja, det så sommerlig ut.....fin utsikt også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Pent komponert Sushi-bilde! Muligens kunne fokus ha värt litt lenger frem i bildet (närmere kameraet), men jeg liker det som det er også. Herlig stemning i "Lunsj med utsikt"! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Ja, det så sommerlig ut.....fin utsikt også. Nydelig dag i går. Litt skuffet over hvordan været ble i dag her på Østlandet, det var meldt omtrent like fint, men det ble regn og grått i stedet. Pent komponert Sushi-bilde! Muligens kunne fokus ha värt litt lenger frem i bildet (närmere kameraet), men jeg liker det som det er også. Herlig stemning i "Lunsj med utsikt"! Takk. Litt problematisk med fokus på sushi-bildet, siden jeg ikke er flink til å bruke blitz innendørs, så må det bli stor blenderåpning og lite fokusområde, og da må jeg foreta et valg. Og det var en veldig hyggelig stemning da lunsj-bildet ble tatt, så det er fint at jeg klarte å formidle den. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Grill! Sony Nex-5N og SEL50f18@f/2.5, ISO 1250, 1/80s Inspirert av en posting i en annen tråd slår jeg til med et sjeldent sort-hvitt bilde av dagens grillmåltid. Benytter samtidig anledningen til å takke dere som har sett på bildene mine, og spesielt dere som har kommet med kommentarer. Jeg var skeptisk til hva jeg kom til å få til ved oppstart av festen, da jeg har tatt svært lite bilder etter å ha fullført en årsutfordring i fjor. Men det har gått greit å ta bilde hver dag i april. Det har vel blitt litt ensformig motivmessig, mye bilder av diverse måltid, men det har heldigvis vært en måned med fri og en del middagsinvitasjoner, så mer variasjon i kosten enn vanligvis. Men som jeg fant ut i løpet av årsutfordringen min: det gjelder å ikke bli for opphengt i at alt skal være perfekt og superbra. Det viktigste er å ha det gøy med fotohobbyen sin. Og med våren og lyset, har foto-overskuddet kommet tilbake også. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fine bilder di siste ja, spesielt bildet med flagget, forteller en histore indeed. Fine fargetoner i fisk yam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå