Bykatt Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Sunn snacks Sony Nex-5N og SEL50f18@f/2.5, ISO 400, 1/80s Ser sunt snacks like fristende ut som annen snacks? Jeg er litt usikker selv. Men det smaker ganske bra. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Hot Dog Sony Nex-5N og SEL50f18@f/3.2, ISO 1250, 1/80s Hunder kommer stort sett ikke inn her i huset, i så fall bare på nåde fra kattene. Men en hot dog i ny og ne kan passere, særlig når man kjører på med tilbehør. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Trodde først jeg så rett i glufsa til en eldre dame (pensjonist), men oppfatningen endrer seg totalt etter noen sekunder Du tar skikkelig flotte "matbilder" Bykatt, det skal du ha Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Trodde først jeg så rett i glufsa til en eldre dame (pensjonist), men oppfatningen endrer seg totalt etter noen sekunder Du tar skikkelig flotte "matbilder" Bykatt, det skal du ha Jeg lo høyt da jeg leste tilbakemeldingen din. Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil vite verken hva en glufse er, eller hvilket av bildene mine som likner på en... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil vite verken hva en glufse er Tror vi lar det ligge ja Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fikk litt vann i munnen nå.. Flotte bilder di 2 siste av grønnsakene og hot'n. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hmmm... må innrömme at jeg blir mer fristet av de usunne bildene. Men Sunn snacks ble likevel flott. Friske farger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Både den sunne og den usunne var da innbydende bilder.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Fikk litt vann i munnen nå.. Flotte bilder di 2 siste av grønnsakene og hot'n. Takk! Hmmm... må innrömme at jeg blir mer fristet av de usunne bildene. Men Sunn snacks ble likevel flott. Friske farger. Enig, usunt ser litt mer fristende ut... Både den sunne og den usunne var da innbydende bilder.... Takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Matinspeksjonen Sony Nex-5N og SEL50f18@f/3.2, ISO 3200, 1/25s Kattene mine er svært kresne og nysgjerrige. Her inspiserer den ene katten min om jeg har kjøpt riktig kattemat. 2 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hehe er vell en kjent lukt derja for pus. - fine pusen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Var visst to fine puser der...mat i det bildet også, men kanskje ikke til å bli sulten av den der... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Fint bilde av nyskjerrig pus Å dessuten så passer det til nicket ditt også Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Hehe er vell en kjent lukt derja for pus. - fine pusen. De er så nysgjerrige at de snuser på alt, uansett, når noe nytt kommer i hus. Var visst to fine puser der...mat i det bildet også, men kanskje ikke til å bli sulten av den der... Hehe, kattemat er vel ikke min favoritt heller. Fint bilde av nyskjerrig pus Å dessuten så passer det til nicket ditt også Takk. Jeg er nok over snittet opptatt av katter, ja. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Burger de Luxe Sony Nex-5N og SEL50f18@f/2.8, ISO 2500, 1/80s Burger av rent kvernet storfekjøtt med pommes frites laget fra bunnen av. Croque Monsieur Sony Nex-5N og CZ24f18@f/3.5, ISO 100, 1/80s Fransk ostesmørbrød. Bondekost Sony Nex-5N og CZ24f18@f/3.5, ISO 1250, 1/60s Kalv og potetmos laget fra bunnen av. Kvote Sony Nex-5N og CZ24f18@f/2, ISO 1600, 1/60s Merkelig hvordan man som nordmann vanskelig kan motstå å kjøpe med kvoten på Gardermoen. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Oi, så fristende du får alt å se ut! Liker egentlig ikke hamburgere, men den så skikkelig god ut, og Bondekosten også. God hvitbalanse i alle dine bilder forresten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ja, der var det mye fristende.....jeg opparbeider litt matglede foran aftensmåltidet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Burger av rent kvernet storfekjøtt med pommes frites laget fra bunnen av. Det var middagen min i dag gitt Karbonadekjøttdeig, rødløk, potetmel og egg bruker jeg i burgeren, salat, agurk og dressing som fyll, har testet med coleslaw men får den ikke til. Endret 22. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Oi, så fristende du får alt å se ut! Liker egentlig ikke hamburgere, men den så skikkelig god ut, og Bondekosten også. God hvitbalanse i alle dine bilder forresten. Takk! Sliter med hvitbalansen på bilder tatt innendørs med lamper som lyskilde, men har funnet en WB-picker-funksjon i LR4 som hjelper meg. Ja, der var det mye fristende.....jeg opparbeider litt matglede foran aftensmåltidet Takk. Ble det noe spennende til kveldsmat, da? Det var middagen min i dag gitt Karbonadekjøttdeig, rødløk, potetmel og egg bruker jeg i burgeren, salat, agurk og dressing som fyll, har testet med coleslaw men får den ikke til. Imponerende. Jeg spiste min på restaurant. Men jeg gjentar: pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det var middagen min i dag gitt Karbonadekjøttdeig, rødløk, potetmel og egg bruker jeg i burgeren, salat, agurk og dressing som fyll, har testet med coleslaw men får den ikke til. Imponerende. Jeg spiste min på restaurant. Men jeg gjentar: pics or it didn't happen! Beklageligvis har jeg ikke et endoskop så jeg får ikke vist deg middagen Skal ta en bilde til deg neste gang jeg mekker en burger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå